Status
Niet open voor verdere reacties.

dina

Overleden
<TABLE id=EC_EC_INCREDIMAINTABLE cellSpacing=0 cellPadding=2 width="100%" border=0><TBODY><TR><TD id=EC_EC_INCREDITEXTREGION style="FONT-SIZE: 12pt; CURSOR: auto; FONT-FAMILY: Arial" width="100%">

Hoe raak je overspannen ? Meevolgen bij het lezen... Gaat het nog ?

"Vertel eens wat er scheelt", zei de psychiater tegen de overspannen man.

En de man begon : " Het is allemaal gekomen door mijn huwelijk. Ik trouwde met een weduwe die een volwassen dochter had. Zij werd dus mijn stiefdochter.

Mijn vader kwam op bezoek, werd verliefd op mijn stiefdochter en ... trouwde met haar.
Zo werd mijn stiefdochter mijn stiefmoeder.

Mijn vrouw kreeg een zoon. Die werd automatisch de schoonbroer van mijn vader, want hij is de halfbroer van mijn stiefdochter die met mijn vader getrouwd is. Aangezien mijn zoon de broer is van mijn stiefmoeder is hij ook mijn oom.

De vrouw van mijn vader kreeg ook een zoon. Dat is dus mijn broer want hij is het kind van mijn vader. Maar hij is ook
mijn kleinkind want hij is de zoon van mijn stiefdochter.

Mijn vrouw is mijn stiefgrootmoeder omdat ze mijn stiefmoeders moeder is. En ik ben dus haar kleinzoon.

Maar dat is nog niet alles. Aangezien ik getrouwd ben met mijn stiefgrootmoeder, ben ik niet alleen de echtgenoot en kleinzoon van mijn vrouw, maar tevens mijn eigen grootvader !

Dat verklaart waarom ik een beetje overspannen ben... !!!


dina, (nar)







</TD></TR><TR><TD id=EC_EC_INCREDIFOOTER width="100%"><TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%"><TBODY><TR><TD width="100%"></TD><TD id=EC_EC_INCREDISOUND vAlign=bottom align=middle></TD><TD id=EC_EC_INCREDIANIM vAlign=bottom align=middle></TD></TR></TBODY></TABLE></TD></TR></TBODY></TABLE>
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan