Status
Niet open voor verdere reacties.

albert.1946

Steunend lid
Vip Lid
[FONT=&quot]In apparaatbeheer blijft het gevarendriehoekje, met volgende opmerking[/FONT]
[FONT=&quot]"De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)

Er is geen stuurprogramma geïnstalleerd voor de gegevensset of het gegevenselement van het apparaat.


Klik op Stuurprogramma bijwerken om een stuurprogramma voor dit apparaat te zoeken."[/FONT]

[FONT=&quot]Voor de verjaardagsupdate van Windows 10 werkte de printer normaal[/FONT]
[FONT=&quot]Als ik iets zou willen scannen krijg ik de opmerking[/FONT]
[FONT=&quot]" Kan niet communiceren met de scanner om redenen, USB kabel niet aangesloten code 5,156,69" is natuurlijk wel aangesloten [/FONT]
[FONT=&quot]Bijkomende informatie na een printercontrole door Windows[/FONT]
[FONT=&quot]-Er is GEEN stuurprogramma geinstalleerd voor MG6800 series !! ( windows kan niet oplossen)[/FONT]
[FONT=&quot]-Probleem met PnP apparaten:Er zijn problemen met sommige PnP apparaten,Er worden aanvullende stappen ondernomen om de problemen met deze apparaten verder op te lossen[/FONT]
[FONT=&quot]-Probleem met Canon MG6800 series, er worden aanvullende stappen genomen om het probleem op te lossen

Ondanks ik melding krijg dat geen stuurprogramma aanwezig is, kan ik toch printen MAAR niet scannen

De laatste driver is op de CPU geinstalleerd en terug te vinden in programa's en onderdelen[/FONT]
 
Canon Pixma MG6850

Canon Pixma MG6850

Ik heb ook de printer op een andere PC geinstalleerd met hetzelfde besturingssysteem Windows 10+verjaardagsupdate van 23/08/2016, met hetzelfde resultaat

Problemen zijn ontstaan NA de verjaardagsupdate

Windows zegt " stuurprogramma ontbreekt", nochtans werkt de printer maar geen scanner

Het de laatste driver van Canon gebruikt als administrator uitgevoerd, helaas
 
Ik heb ook de printer op een andere PC geinstalleerd met hetzelfde besturingssysteem Windows 10+verjaardagsupdate van 23/08/2016, met hetzelfde resultaat

Problemen zijn ontstaan NA de verjaardagsupdate

Windows zegt " stuurprogramma ontbreekt", nochtans werkt de printer maar geen scanner

Het de laatste driver van Canon gebruikt als administrator uitgevoerd, helaas

Was op dat ogenblik de printer (hardware) verwijderd van de pc?

Printer eerst verwijderen uit de hardware, drivers installeren, terug opstarten en dan pas de printer aansluiten.
 
Canon Pixma MG6850

Canon Pixma MG6850

Was op dat ogenblik de printer (hardware) verwijderd van de pc?

Printer eerst verwijderen uit de hardware, drivers installeren, terug opstarten en dan pas de printer aansluiten

JA HOOR ALLES WAS VERWIJDERD VAN DE PC, en op de PC van een vriend had deze printer nog NOOIT geinstalleerd geweest, en toch dezelfde fout

Ik moet besluiten dat de compatibliteit na de verjaardagsupdate van Windows 10, niet meer OK is
 
Ik heb nog maar pas mijn verjaardagsupdate van W10 gedaan en mijn printer (Canon Pixma IP 7250, toch ook enkele jaren oud) heeft hier geen enkel probleem mee.
 
Ik moet besluiten dat de compatibliteit na de verjaardagsupdate van Windows 10, niet meer OK is

Deze Anniversary update is op dit moment wereldwijd voor velen een probleem. Het niet goed functioneren van de printer is niet uw fout. Oplossing is er op dit moment niet. Hopelijk komt Microsoft met een goede update die dit soort problemen oplost en tevens hopelijk dat Microsoft hierna met de tengels van de functionaliteit van de besturing afblijft.

Ik was dit topic gestart en hopelijk komt daar uiteindelijk wat betere info over de misser Anniversary update te staan. Wacht nog even: Anniversary update ellende Windows 10 stapelt zich op
 
#8 <<Ik moet besluiten dat de compatibliteit na de verjaardagsupdate van Windows 10, niet meer OK is>> is geen tekst van mij alhoewel u dit zo wordt voorgesteld, maar van Albert.1946

Ik heb tot nu toe (hout vasthouden) met deze update nog geen problemen gehad.
 
#8 <<Ik moet besluiten dat de compatibliteit na de verjaardagsupdate van Windows 10, niet meer OK is>> is geen tekst van mij alhoewel u dit zo wordt voorgesteld, maar van Albert.1946

Ik heb tot nu toe (hout vasthouden) met deze update nog geen problemen gehad.

Ahh, ik zie het, bericht #6 heeft albert niet helemaal goed gedaan. vandaar dat de forumsoftware mijn Quote niet goed verwerkte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan