Premium account speedy-share

Status
Niet open voor verdere reacties.

diggi

Steunend lid
Vip Lid
Ik gebruik regelmatig de mogelijkheid om een premium account aan te maken bij speedy-share via SMS.(voor 7 dagen).
Die mogelijkheid kan ik inneens niet meer aanklikken.
Ik weet al zeker dat het probleem bij mij te zoeken is ,dus niet bij speedy-share.

Pop-upblokkering ook al eens uitgeschakeld,helpt ook niet.

Dank bij voorbaat.




speedy share.jpg
 
Dat is hier al wat anders.Dat is goed mogelijk dat ze dat voor Belgiê uitgezet hebben.
Van speedy-share heb ik nog geen antwoord gekregen.
Een vraagje gtex & pluis :wat is jullie internetbrowser? Ik heb Internet explorer.
Bedankt.
 
Dat heeft inderdaad geen zin.
Zo te zien heeft Belgie een blokkade voor sms betalingen.
Zoiets is gemakkelijk in een website in te bouwen. Hier is voor jou als Vlaming niets aan te doen, je kunt het via een Nederlandse proxy proberen Klik hier eens
 
De link die ik gaf loopt via een Nederlandse Proxy, dus via een Nederlands IP adres. Wij hebben hier dus volledige toegang op Speedy Share.

Waarom Belgie hiervoor een blokkade heeft is mij onbekend. Zie de reden hiervoor zelfs niet.
 
Klopt inderdaad. Maar we hebben wel geconstateerd dat de website van Speedy Share naar Belgie een blokkade geeft voor sms betalingen. Vraag me niet waarom ze dit gedaan hebben, hierop moet ik het antwoord schuldig blijven.

De enige die hier een antwoord op kan geven is de eigenaar of webmaster van Speedy Share.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan