Volgens hun korte kennismakingsuitleg kan je idd. apps naar eigen believen toevoegen. Maar wel uit en in de Cloud te gebruiken. Dus niet vanop je lokale PC :
Toch wel. Portable = draagbaar, oorspronkelijk bedoelt vanaf USB, CDR(W)/DVDR(W) ((W) als door de portabale iets gescherven moet worden)).
Bestaat al veel langer dan "de Cloud".
Proberen waard, als je dit soort portable apps-verzamelingen een pluspunt vindt.
Zoals ik al een paar keer vermeld heb, toch voor mij, een heel groot pluspunt.
Geef zelfs de voorkeur aan portable versies, ook voor dagelijks gebruikte tools.
Heb hier draagbare progjes en tooltjes die zelfs nog uit Win9x en/of WinXP tijdperk stammen.
Uiteraard werken hiervan enkel 32 bit versies nog in win10x64.
Vermoed de meeste ook in Win11 geeen problemen zullen geven.
Die staan allemaal gesorteerd in een map+submappen op partitie E:.
Op mijn bureablad heb ik een aantal +/- gesorteerde mappen met snelkoppelingen naar die portable programmas.
Van de enkele die ik dagelijks gebruik zet ik eentje op bureaublad zelf.
Als ik bv nieuwe bestanden ga koppelen aan een van die tools of programmas verwijs ik naar die snelkoppeling.
Als ik een nieuw OS clean installeer hoef ik enkel die bureaubladmappen terug te zetten en heb al die progs en tools zonder enige installatie direct ter beschikking.
Heel veel gratis en/of opensource programmas hebben trouwens portable versie.
Meeste programmas uit collecties zoals portableapps.com, Liberkey, Lupo PenSuite of... kan je trouwens ook zonder die menus gebruiken.
Sorry, kon het niet laten

.