Photoshop software PCS3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo computervrienden,

Wie kan me helpen?
Ik heb voor enige tijd mijn pc moeten recetten en heb alles terug gezet via een backup maar kan nu mijn software niet meer terug opstarten.
Heb al geprobeerd de software te delitten, firewal af te zetten, ook mijn antivirus even uit te schakelen.

Doe ik iets verkeerd?

Bedankt voor jullie medewerking.

Groetjes
Lapecosa
 
Heb je een Backup terug gezet of heb je ooit een image gemaakt en deze teruggezet ?
Met een Backup kan ik me voorstellen dat met verkeerde instellingen niet alles gebackupped wordt.
Met een image moet alles teruggezet worden naar het moment toen deze image gemaakt werd.
 
Een Backup maakt meestal alleen maar backups van bepaalde mappen en / of bestanden. Hiermee zet je dus niet volledig werkende programma's terug.

Wat heb je precies gedaan als je zegt : Ik heb voor enige tijd mijn pc moeten recetten ? ? Een reset is weer wat anders dan een nieuwe installatie bijvoorbeeld.

Leg hier even goed uit wat er gebeurd is en wat je allemaal gedaan hebt, zodat we wat beter hulp kunnen bieden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb mijn pc terug in fabrieksinstelling gezet via bijgevoegde cd. Ik had de backup geplaatst op een externe harde schijf en zo eens dat alle programmas teruggezet waren, de bestanden van de backup van mijn externe harde schijf teruggeplaatst.
Ik zie via Programma Files dat het programma Photoshop nog aanwezig is.
Ik heb dan via configuratiescherm, software verwijderen gegaan. Daar zie ik dat PCS3 er nog opstaat, maar ik kan die software er niet meer verwijderen.
Ik heb dan ook via mijn herstelpunt het eerste herstelpunt proberen terug gaan en zo dat herstelpunt geactiveerd.
Dat is alles wat ik tot nu toe gedaan heb.
TNX voor uw hulp
 
Een Backup terug zetten van de Adobe Photoshop CS map in Program Files gaat niet werken.
Tijdens de installatie, zet Adobe zoveel andere bestanden in de Windows en gebruikers mappen en het past tevens het register aan.

Je kunt hier dus het beste Adobe Photoshop opnieuw installeren.
 
Heb nu terug geprobeerd die te installeren maar dat gaat niet.
Krijg een bericht : eerst de andere adobe installeren. Maar ik heb niets meer te installeren.
Ik zou de installatie moeten proberen via autorun.exe maar ook dat gaat niet!
Nu weet ik niet wat ik nog meer moet doen omdat ik Photoshop terug zou kunnen installeren met succes
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 't geprobeerd! 't werkte niet zoals behoren! Ik heb wel daarna nog manueel alles moeten verwijderen en pc terug opnieuw opstarten.
Ik heb geprobeerd het terug opnieuw te installeren maar helaas ik kan nog steeds mijn Photoshop CS3 niet installeren.
Ik zit echt met mijn handen in mijn haar.
Ik hoop om toch iemand te vinden wat ik moet doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan