Status
Niet open voor verdere reacties.

j.vaneerdewegh

Steunend lid
Vip Lid
ik heb al geruime tijd het programma "band-in-a-box" op mijn pc: een ideaal programma om muziek te studeren. ik gebruik maar enkele 'tools' van dit programma. er zit ook een 'tool' in die het notenbeeld weergeeft, maar dan moet ik een font installeren dat noten weergeeft (hopelijk zeg ik dat allemaal juist). dat heet PG music font, ik heb het op mijn pc staan, maar toch krijg ik steeds de mededeling:
2017-12-20_213124.jpg
en dan weet ik het niet meer.
ik weet ook niet wat bedoeld wordt met "system directory. at: 00753836."
 
ik gebruik zulke tool al helemaal niet laat staan dat ik me bezig hou met notenleer of met het maken van muziek maar ik weet dat indien je een geregistreerde versie gebruikt dan krijg je de mogelijkheid om hulp en ondersteuning van PG Music te verkrijgen ..denk eerder dat je via hen meer kans heb .
sorry hier bij kan ik je niet helpen ..
 
Je zou toch denken als je een programma hebt geïnstalleerd en daar hoort een bepaald font bij dat dit font dan tijdens de installatie geïnstalleerd wordt en tijdens het werken met zo'n programma de koppeling naar de bestandslocatie aanwezig blijft.

Heb je al eens geprobeerd om B I A B opnieuw te installeren, mogelijk werkt het font dan weer samen met het programma.
 
wel dan lees je best eens het regelement eens na ... ik citeer hier de betreffende regel ..
Moderator Notice: Gebruikers die linken of vragen naar informatie over warez (illegaal materiaal) zoals kopieën van officiële CD's, DVD's of software, of kopieën van geprint materiaal zonder toestemming zullen een waarschuwing krijgen en hun bericht zal verwijderd worden.
er word dus geen ondersteuning verleend aan niet legale software!
*bij deze zet ik hier er een slotje op .
 
**als test heb ik ook de gekraakte versie opgehaald via een payserver....en deze op een virtuele Windows 10 geinstalleerd ....kreeg namelijk dezelfde foutmelding ..denk dat er niets anders opzit dan de versie aan te kopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan