Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste allemaal;wie kan mij een goed peer 2 peer programma aanbieden nu dat lime wire is gestopt.Ik heb nog wel frostwire maar ik wil er nog een bij.Let wel:het is allemaal voor privé gebruik.thanks op voorhand.mazo
 
een goed p2p programma dat alleen bestanden binnen haalt zonder malware is blubster. ECHTER! het héél jammere eraan is dat blubster zelf een injectie adware heeft in zijn broncode. ik heb het als test eens een nachtje laten open staan en ik mocht daarna ongeveer 140 popup venstertjes sluiten. maar als je je popup blokkering (hij doet alles open in IE) op hoogste zet moet dat wel gedaan zijn denk ik.

de community van blubster is héél klein, maar je kan wel erg veel vinden in verhouding
 
peer to peer

peer to peer

Hallo beste: ik heb ares geinstalleerd,het is precies wat aan de trage kant om te downlauden maar het werkt wel.Ik wacht nu nog even af.Bedankt alvast voor de medewerking. Mazo:duimop:
 
Hallo beste: ik heb ares geinstalleerd,het is precies wat aan de trage kant om te downlauden maar het werkt wel.Ik wacht nu nog even af.Bedankt alvast voor de medewerking. Mazo:duimop:

we gaan dit dan als gesloten zetten. hou er tenslotte ook rekening mee dat bestanden delen via p2p enkel legaal is als je eigen gemaakte bestanden afhaalt en deelt of freeware waarop geen copyright zit...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan