pctuts

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
wat ik vind van pctuts en hoe ben ik hier geraakt!ben lid van 2006(vroeger iets met mint.... of zo iets)was een totale leek op gebied van pc kon geen map maken geen docs opslaan enzo kon alleen een pokersite dowloaden en instaleren geleerd van een vriend speel graag tornooien!had wat pc probs een kennis dat in mijn buurt woont kwam eens langs!had grote tas bij met van alles!was onder de indruk dacht amaai das een kenner!hij stak een cdrom in laptop!kort maken naar 24 uur was nog aan het drraaien!hij zegde stop dit maar!en pc was na de .....!zelf trug opgestart met de cdroms met veel zweten!heb tegen me zelf gezegd niemand komt nog aan mijn pc!jaar later trug een probleem windows media player start te pas en te oppas op en nog....!word daar gek van!google was ook niet echt mij ding!maar probeerde toch en zo kwam ik op het forum!maak me lid post mijn probleem,heb waarschijnlijk iets moeten doen en posten!na een dag geen antwoord(ben niet echt geduldig lol)werd op mijn plaats gezet je moet wachten de man voor je voor je probleem tijd heeft!later een email van de man(sorry weet niet meer wie het is maar 1000x bedankt)werd me aangeraden om alles te printen en dan te beginnen progs downloaden scannen enzo!heb 4 probere onderbroeken aangedaan haha was bang om zo iets te doen na die vroegere ervaring met die kennis!na 3uur werken liep laptop als een fluitje jopie was dol gelukkig!ben later naar het volwassen onderwijs gegaan om pc te leren a
maakte reclame voor het forum!sommige mensen hebben daar gebruikt van gemaakt!nu vraag ik me af waarom jullie geen subside krijgen!je helpt mensen echt gratis!gratis progs enzo!ATEL waar ik begeleider ben die wel!en we hangen af voor fe lessen van DIGIPOLIS die stellen het samen!het is echt basis cursus bv rechts klikken word niet over gesproken of we geven het zelf mee aan de slimste!de bedoeling van heel dit gedoe is kom naar de vrije inloop in de digipunten!maar over veiligheid voor je pc word nooit gesproken geef mij dan maar PCTUTS hoor!ok je kan raad vragen aan de leerlaren medewerkers!we hebben paar knappe koppen!maar dat zijn allemaal tijdelijke contracten heb met een russiche vrouw les gegeven van 50 kende haar stof super taal was minder!zegde tegen de mensen ik spreek wel antweerps he!toch gingen sommige mensen weg vond dit schandalig!die vrouw was ingenieur in haar land en kende autocad heel goed heeft geen werk gevonden! staat nog altijd aan de dop nu!vind dat een forum zo als TUTS ook recht heeft op geld!kreeg eens email van PCTUTS medewerkers gezocht!wou antwoorden maar dacht wat kan ik tussen die knappe koppen doen!ja kan helpen voor beginneling map maken docs opslaan en nog van alles!
hierbij wil de medewerkers bedanken
TUTS PLUIS QTEX NIJLTJE EN DE MAN DIE NIET MEER WEET SORRY EN DE IK VERGEET
dit is zo wat een vervolg op de moraal van gisteren bij (dommel)steek gewoon zo ineen he
bedankt allemaal
grtjs navarro
 
Sorry dat ik de gehele lap tekst niet heb gelezen maar dank voor het compliment!
 
Lezen dat iemand tevreden is maakt soms onze dag al eens goed ;-) Bedankt om uw bevindingen hier neer te zetten Navarro. ;-)
 
Inderdaad, een goed woordje kan er zelden af. Nochthans zeggen we altijd "dank U" in de winkel als we veel geld neergeteld hebben voor een herstelling. Hier is het gratis.
Ik vind het mooi dat het ook eens gezegd wordt voor al de mensen hier die er tijd voor maken.
 
idd Mik in de winkel kennen ze de prijs! en hier gratis zo als je zegd
 
Alle medewerkers hier op Pctuts helpen iedereen met veel plezier, gratis en voor niets.
Natuurlijk is het leuk om een bedankje te krijgen.


Ik moet wel zeggen dat het gemakkelijker is om een PC weer werkend te krijgen deze hier voor m'n neus op tafel staat dan mernsen helpen via internet.
Soms wordt er summiere, verkeerde of ontbrekende info gegeven en dan kan het gebeuren dat er verkeerde info gegeven wordt om een probleem op te lossen.
 
@pluis je hebt een punt!soms loopt een post niet goed!heb dit ook al ondervonden en gelezen!misschien eens proberen een medewerker voor een bepaald onderwerp!in plaats van snel te antwoorden met meerdere!p.s is geen kritiek is voorstel uit de losse pols;)
 
@pluis kun je niet even snel naar Belgie komen en dommel onderzoeken:yahoo::duimop:
 
@pluis kun je niet even snel naar Belgie komen en dommel onderzoeken:yahoo::duimop:

Ha, ha, nee wij hebben hier onze eigen problemen.
Problemen met Belgische providers laat ik aan onze Belgische medewerkers over.
 
@pluis ja maar zo gaat de zon niet op he man!dacht pluis is de specialist weer niks !ja die hollanders(lachen)
groetjes uit de mooiste stad van vlaanderen en omstreken
 
@pluis nu geen zottigheid heb je zo iets al meegemaakt in het mooie Nederland
zo als ik bij dommel rommel
 
Ja hoor, jaren geleden met kabelfoon. Een kabelprovider bij mij in de buurt. Tegenwoordig heet dit CaiWay.

Een service van 0%. Ik had het duurste abonnement, maar vaker geen dan wel internet.
Uren aan de telefoon gezeten om de helpdesk te bereiken. ( er zijn nog 6 wachtenden voor U, zei de mevrouw telkens )
Telkens weer mijn verhaal opnieuw vertellen wat er aan de hand was en maar weer wachten tot de provider tot actie overging.
Telkens was het antwoord dat het probleem bij mij lag.
Nou heb ik toevallig behoorlijk wat verstand van computers en netwerken en dat moet je dan tegen een nitwit van een helpdeskmedewerker gaan zeggen, die hopelijk de tafel van 7 uit z'n hoofd kan. Hij begreep niet waar ik het over had als ik vertelde dat er geen signaal op de binnenkomende kabel stond.
Ik heb dit een jaar volgehouden en ben toen 4x over hun modem gereden met mijn auto en heb een andere provider genomen.

Dus ja, in Nederland komt ook zoiets voor.
 
@pluis leuk verhaal! verwacht ook zo iets!kijk in de post dommel mijn prono is 8december gaat teller normaal terug op nul!want 3 dagen zoeken vraag me echt af naar wat!van middag ook 15 min aan de foon waarvan 10min tuuut tuuutt tuuuut
en nopes antwoord
 
@pluis leuk verhaal! verwacht ook zo iets!kijk in de post dommel mijn prono is 8december gaat teller normaal terug op nul!want 3 dagen zoeken vraag me echt af naar wat!van middag ook 15 min aan de foon waarvan 10min tuuut tuuutt tuuuut
en nopes antwoord

Ik heb Telenet en eerlijk, heel weinig problemen. Onlangs nog overgestapt naar Fibernet. Gratis vervangen van modem (draadloos en kabel) en ook nog eens de homespots. Heb een Fibernet Shake met Freephone 24 en Digitale HD recorder. Onbeperkte download.Betaal 54,95€ en een supplement van 5€ voor freephone 24. De kabel moet wel apart bijgerekend worden. Maar in Uw geval moet ge er toch ook voor betalen. In de daluren mag ik ook nog gratis bellen naar GSM. Voor de piekuren betaal ik voor mijn gsm het normale tarief. Door de shake hoef ik voor gsm geen abonnement te betalen.
 
Lijkt me leuk hoor, een Belgische provider bellen:

Ja hallo, u spreekt met Timo. Ik ben een Nederlander en geen klant van jullie. Maar ik bel even om te klagen over jullie lage internetsnelheden
;)

@Pluis: KPN is geen haar beter. Heb nu al drie keer een verhuizing moeten regelen voor iemand en al die drie keren ging er wel weer iets mis waardoor je aan de lijn moest hangen. En wel betalen hè...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan