Status
Niet open voor verdere reacties.

j.vaneerdewegh

Steunend lid
Vip Lid
ik heb een oude computer en regelmatig slaat een programma "tilt". ik denk dat het te maken heeft met het RAMgeheugen of programmageheugen. (misschien is dat wel hetzelfde, dus u ziet hoe weinig ik ervan af weet)
nu ben ik geabonneerd op de Clickx-nieuwsbrief en in de laatste nieuwsbrief stond een artikel over dit probleem, met een link waar je het programma "ramrush" kon downloaden.
heb ik gedaan, maar als ik het wil installeren krijg ik een foutmelding. (zie bijlage)
het is bovendien goed mogelijk dat dit bericht in honderd stukjes binnenkomt omdat ik er een bijlage bij doe.
hoe dat komt weet ik ook al niet.
groeten
jeff vaneerdewegh
essen

ps wil bijlage invoegen en krijg foutmelding: dus geen bijlage[OPLOSSING]
Niet met windows 2000.
De installer is daar niet meer op voorzien waardoor er registerproblemen zijn.
De juiste bestanden staan wel op de schijf, maar ze worden niet gevonden omdat het register van windows 2000 anders werkt.
Je kan het terister zien als een bos van wegwijzertjes.
Als die niet juist staan worden de benodigde bestandjes natuurlijk niet gevonden.
Om het geheugen te testen bestaat er wel memtest86
Deze werkt op bijna alle windowsversies
beste
als ik het goed brgrijp gaat ramrush niet werken op mijn computer?
groeten
jv
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welke besturing gebruik je ?
Welk programma slaat er tilt ?
Hoe zwaar is de pc ( ramgeheugen, cpu enzo..) ?
 
beste
ik was misschien een beetje snel en onduidelijk
als ik ramrush wil installeren krijg ik steeds de melding "kan bestand gdiplus.dll niet vinden.........."
toch zit dit bestand op mijn computer met besturingsprogramma "windows 2000"
programma 's die tilt slaan: nero, easy-cd creator...
groeten en dank bij voorbaat
jv
 
Vele recente programma's kunnen geinstalleerd worden vanaf xp sp2
Om te achterhalen of die programma's geschikt zijn voor windows 2000 moeten we weten welke versie je precies hebt draaien.
Bvb nero5, nero6, nero7, nero8 of nero9
Kijk, voor ramrush geld ook dat het alleen kan werken in xp. vista of zelfs windows 7.
Ramrush
 
Ik heb windows 2000 steeds op mijn pc staan.
Verzamel eens alles wat je wil draaien en wat je wil kunnen doen, dan kijk ik eens voor je of het mogelijk is in windows 2000.
Maar beter nog, installeer xp op de computer, daar kan je meer mee doen.
Geef eens op wat voor computer het is, welke processor, welk ram, grootte van de harde schijf...
 
Laatst bewerkt:
Niet met windows 2000.
De installer is daar niet meer op voorzien waardoor er registerproblemen zijn.
De juiste bestanden staan wel op de schijf, maar ze worden niet gevonden omdat het register van windows 2000 anders werkt.
Je kan het terister zien als een bos van wegwijzertjes.
Als die niet juist staan worden de benodigde bestandjes natuurlijk niet gevonden.
Om het geheugen te testen bestaat er wel memtest86
Deze werkt op bijna alle windowsversies
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan