Status
Niet open voor verdere reacties.
Joke135,
Jouw bericht is voor iemand anders bestemd, denk ik (Wivy?).
Wivy was degene die de tip gaf om om Kon-boot te gebruiken. Dat zag er hoopvol uit maar heeft dan nog niemand die tip uitgeprobeerd?

Ophcrack is wel een goed programma maar dat wil in sommige gevallen het probleem niet verhelpen daarom dat ik een ander programma wil proberen.
 
stuur mij een personal mail met jouw coördinaten, dan stuur ik op via 'you send it' of heb je liever een cd, dan stuur ik je wel een exemplaar op.

ik wil deze tool niet meer missen, echt handig.overal waar ik kom log ik via usb-stick of cd. wactwoorden worden nu eenmaal vergeten!

pc's die gekoppeld zijn aan een domein, zoals de pc op het werk, dan lukt het ook NIET om in loggen.

grtz.wivy
 
ik heb jezelf een eigen topic gegoven , want het mee posten van jouw problemen in een ander zijn topic zorgt voor misverstanden ...gelieve in de toekomst een nieuw topic aan te maken : dank bij voorbaat
 
Ik heb mijn emailadres via pm doorgegeven aan wivy. Na ontvangst kan ik het program terug op cd branden. Ik hoop dat het dan beter werkt dan Ophcrack want dat laat me soms in de steek.

En mijn exkuus, ik wilde geen verwarring stichten. En bedankt voor de aangeboden hulp.

Joke
 
Ik heb mijn emailadres via pm doorgegeven aan wivy. Na ontvangst kan ik het program terug op cd branden. Ik hoop dat het dan beter werkt dan Ophcrack want dat laat me soms in de steek.

En mijn exkuus, ik wilde geen verwarring stichten. En bedankt voor de aangeboden hulp.

Joke

komt in orde! grtz.wivy
 
komt in orde! grtz.wivy
Bedankt, ontvangen en een cd gebrand.
Op Windows 7 en Vista werkt het blijkbaar goed. Na het booten en scannen start Windows automatisch terug op en wachtwoorden zijn weg.
Maar, ik zou mijn blote k*** laten zien als dat hielp, bij Windows XP het booten en scannen werkt wel maar in plaats van dan terug op te starten geeft de pc een BSOD met een stopcode 0x000000BE. En de enige oplossing dat mij door Google aangeboden wordt is een herinstallatie maar dat is wel een beetje grof.
In de loop van volgende week kan ik waarschijnlijk op een andere pc met Wi,dows XP testen.

Heb je een oplossing?
Joke
 
komt in orde! grtz.wivy
Bedankt, ontvangen en een cd gebrand.
Op Windows 7 en Vista werkt het blijkbaar goed. Na het booten en scannen start Windows automatisch terug op en wachtwoorden zijn weg.
Maar, ik zou mijn blote k*** laten zien als dat hielp, bij Windows XP het booten en scannen werkt wel maar in plaats van dan terug op te starten geeft de pc een BSOD met een stopcode 0x000000BE. En de enige oplossing dat mij door Google aangeboden wordt is een herinstallatie maar dat is wel een beetje grof.
In de loop van volgende week kan ik waarschijnlijk op een andere pc met Windows XP testen.

Heb je een oplossing?
Joke
 
Bedankt voor je reactie Wivy,

Voor alles is er een eerste keer, spijtig is het probleem met mijne pc.
Ik had al een "chkdsk /r" gedaan. En ook "sfc /scannow" (met de spatie op de goede plaats) maar op mijn Windows XP SP3 blijft het altijd het zelfde BSOD geven. Ook de helpfile van Kon-Boot geven geen oplossing. Ik zal zien wat mijn cd op een andere pc gaat doen.

Joke
 
misschien kan de hardware van je pc, SP3 niet aan, te weinig geheugen bv.,dan krijg je ook een BSOD!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan