Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn zoon heeft op zijn pc een paswoord gezet om zijn windows vista te kunne opstarten maar het paswoord is zoek
weet iemand op welke manier we dit kunnen recuperen of oplossen
 
mijn zoon heeft op zijn pc een paswoord gezet om zijn windows vista te kunne opstarten maar het paswoord is zoek
weet iemand op welke manier we dit kunnen recuperen of oplossen

Probeer eens op te starten als Administrator. Meestal kan je daar het paswoord verwijderen.
 
Probeer tijdens opstarten F8 in te drukken en zo opstarten in veilige modes, nadien kies je administrator.
Als je via deze kan opstarten, kan je het paswoord verwijderen van de andere account
 
Moest het nog niet opgelost zijn door de tips van Mik en ghost kan je ook nog altijd dmv een bootcd in een soortgelijke Windows omgeving opstarten en zo via een bepaald programma een password viewer op te starten. De hirens boot cd heeft er zo enkele aan boord. De rechtstreekse download link: Redirecting...

Voor wat meer info kan je hier terecht: Hiren's BootCD 10.4 and All Other Versions - HTTP Download

ZIP file bevat een .iso bestand. Deze moet je branden als een image naar een lege cd.

Succes!
 
Beste,

alles is opgelost , vraag me niet hoe, het waren de vrienden van mijn zoon die het opgelost hebben. onze zoon is gestorven op 18/04 en was pas 17 , daarom was het belangrijk dat we in zijn pc konden
bedankt aan allen voor het helpen zoeken naar oplossingen
 
Beste,

alles is opgelost , vraag me niet hoe, het waren de vrienden van mijn zoon die het opgelost hebben. onze zoon is gestorven op 18/04 en was pas 17 , daarom was het belangrijk dat we in zijn pc konden
bedankt aan allen voor het helpen zoeken naar oplossingen

Bedankt voor het te melden SJATOKEN
enige deelneming met verlies van je zoon. Zoek de steun bij elkaar die nodig is om dit te verwerken.
 
Beste,

alles is opgelost , vraag me niet hoe, het waren de vrienden van mijn zoon die het opgelost hebben. onze zoon is gestorven op 18/04 en was pas 17 , daarom was het belangrijk dat we in zijn pc konden
bedankt aan allen voor het helpen zoeken naar oplossingen

Mijn welgemeende deelneming bij dit ongetwijfeld grote verlies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan