Status
Niet open voor verdere reacties.
<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%"><TBODY><TR><TD class=EpisodeContent>Hallo beste helpers,ik heb een klein probleempje met het openen van pps in windows live mail
Aangezien ik per dag toch zo een tiental pps-jes krijg zou ik het handig vinden dat die geopend worden in mijn mail.
Als ik op de paperclip klik dan zou normaal pps moeten openen maar bij mij is dat niet zo; ik krijg steeds de melding..........; er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.
Maak een koppeling via het onderdeel koppeling instellen van het configuratiescherm.
Hoe los ik dit op ????
Ik werk met vista en heb het gratis pps viewer gedownload , omdat ik geen office pakket heb.
Ik heb die verwijderd omdat het een proefversie was en ik vind persoonlijk het pakket veel te duur; daarom de gratische versie .</TD></TR><TR><TD class=EpisodeExtra></TD></TR></TBODY></TABLE>
 
Open verkenner of computer. Selecteer bovenaan extra;daarna klik je op bestandstypen. Zoek daarna all pps extenties, daarna kan u in het vakje daaronder uw voorkeur aangeven om die extentie te openen.
 
Kijk 's onder:

Configuratiescherm =>Standaardprogramma's
=> een bestandstype of protocol aan een programma koppelen


Dan de bestandsextentie "pps" opzoeken.
 
der moet toch iets misgelopen zijn want als ik dus op pps klik en die verander naar live mail dan opent dus niet pps maar wel mijn mailprogramma.
Ik ha dus gedacht dat de tip diende om een koppeling naar powerpointviewer te maken maar zoals ik het gedaan heb komt dus niet powerpoint maar mijn mailprogramma tevoorschijn.
Wat nu ??
 
Heb ik dus gedaan en nu ben ik terug naar af.
Zou het kunnen dat ik office heb verwijderd en een gratis powerpoint viewer heb geinstalleerd ?
Office had zoiets toch al in zijn pakket en nu dat het verwijderd is zouden er misschien resten van in het register kunnen zijn achtergebleven.
Of ligt het gewoon aan windows live mail die geen koppeling wil of kan toestaan met powerpoint viewer.
 
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs

Voeg deze koppeling in waar u het nieuwe programma moet zoeken, werk bij mij wel.
Staat pp viewer 2003 bovenaan bij uw programmas in menu start?
 
Ik moet zeggen dat ik op twee paarden heb gegokt en dat het nu opgelost is door aan het register wijzigingen aan te brengen,het was de enige manier om dit op te lossen,het werkte direkt nadat ik de oplossing uit probeerde .
Toch bedankt voor jullie snelle hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan