Panda antivirus Tintanium 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kloek

Gast
Ik wil een virusscanner van Panda aanschaffen zijn deze in verhouding goed t.o.v ander betalende Norton niet bijgenomen ( zwaar belastend ) En Gratis wil ik ook niet in bezit hebben. ;)
 
Ik gebruik nu Bitdefender 9.0 heeft ook een anti spam,firewall en virus scan werkt zeer goed,ook belangrijk vind ik heeft een geldigheids duur van 2 jaar en mag op 2 verschillende pc geinstaleerd worden en de prijs is rond de 40€ (hangt af van welke winkel)
 
Ik heb trend internet security 2006 heel tevreden over.
ook niet belastent voor de pc en bevat ook parentcontrol.
Groetjes
 
de combinatie van sygate firewal =controle en overzicht van net verkeer.
avg free=antivirus werkt perfect te samen.
plus losse tools trend micro,adwaresse,en nu en dan gebruik ik eens andere tools van op ubcd pakket echt een aanrader
 
Ik gebruik al zo 1 jaar Nod32 en heeeeel tevreden over ;)
Zou geen andere meer willen of geef je mij het nog gratis:p
 
Gratis wil ik niet, wel betalend. Waarom zou Panda niet goed zijn, thans met vergelijkbare test van andere schanner komt deze best goed uit de hoek en kwestie systeem belasting zou hij ook goed scoren. (op) Ik denk dat er velen meer geld in spellen willen steken of in andere software dan aan eigen behoorlijke veiligheid. En ondersteuning bij gratis daar heb ik ruim mijn twijfels over ;)
 
Sowieso denk ik dat antivirus waar je voor betaald een steeds verstandiger optie zal worden, o.a. omdat betaalde antivirus zeer frequente (elk uur) updates aanbiedt. ;)
 
nod 32 is niet gratis je moet ook een licentie kopen ik heb 39.99 betaald.
grtjs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan