Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
als ik de Gmail of Hotmail open vanuit bureaublad moet ik het altijd vergroten
vanuit de icoontjes via openen van Google startpagina openen ze wel groot
wat zou ik moeten doen ?
 
dag Anthony
, uw raad werkt bij mij alleen als ik I.E open , daar heb ik snelkoppeling en maximaliseren .
maar de iconen van Outlook en Gmail hebben dat niet als als ik daar rechtsklik en eigenschappen kies .
dan krijg ik alleen "algemeen ","webdokument ", "beveliging" en "details ".
misschien moet ik die Google en Outlook iconen anders aanbrengen op mijn bureaublad
maar weet de dan de beste werkwijze niet goed
toch al mercie
 
het gaat hem wel over de Hotmail die veranderd is naar Outlook overlaatst ( en niet de office outlook )
kan toch niets anders vinden
als ik Office outlook open kan ik wel daar maximaliseren
maar dat is het vroegere mailprogramma dat ik niet gebruik
sorry
anders weet ik niet hoe ik Outlook en Gmail nog anders kan oproepen en op het bureaublad zetten
 
7a06d51294-Ashampoo_Snap_2013.11.04_14h23m15s_002_.png


ook gmail opent zich via een webbrowser en kun je maximaliseren of minimaliseren
 
openen van groot pagina

openen van groot pagina

ga alles eens proberen

Anthony en Qtex

dank u

ps : maar het gaat me alleen over een grote pagina direct te krijgen als ik op het icoon van het bureaublad klik .
in alle andere gevallen opent hij wel groot , dus via de browser en Google en daar op outlook of het google envelopje
Anthony , ik vond wel iets dat jij doorgaf maar dat is alleen om een mail op te stellen
 
open op de gewone manier dan eens gmail en outlook worden deze dan klein weergegeven , dan sleep je de 4 zijde ( onder ,boven en de zijkanten ) naar buiten toe ..
sluit vervolgens outlook en gmail af en open deze weer , deze zouden nu vergroot moeten openen..
 
dank u
ook deze methode al meermaals gedaan maar noppes
en ook al op veel verscheidene manieren afgesloten maar altijd weer klein openen
maar blijkbaar is er iets met mijn PC niet goed want bij ieder ander persoon werkt dat blijkbaar wel .
maar ik denk dat ik gewoon iedere keer als ik vanuit bureaublad open gewoon ga vergroten en anders iedere keer vanuit de startpagina daar op "outlook " of "het envelopje van Gmail "ga klikken .
daar gaat het normaal
maar het is geen probleeem dat het werken erg verhinderd
ik wilde alleen iets makkelijker werken
bedankt voor uw raad en ook Anthony vantzelfde
misschien sluiten we hier mee af , ik kan jullie niet voort lastig vallen

grtn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan