Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jdr

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,
outlook (office 10) wordt telkens afgesloten als ik na het opstarten bvb een nieuwe mail wil maken. Daarna komt het bericht dat de invoegtoepassing pdfmoutlook niet werkt, omdat ik het programma(nu is het een evaluatie) zou aankopen (met een licence key) wil ik zeker zijn dat dit probleem van de baan zal gaan. Weet iemand raad?
Dank bij voorbaat
JDR
 
ocuments ook met een extra letter in microsoft office? Dus wat ik zie staan is " pdfm "
Microsoft moet toch altijd speciaal kunnen doen.
Naar het schijnt komt dat probleem meer voor, zelfs eens geweten met office 2003 al.
De oorzaak zou liggen bij acrobat reader.
Doe die eens weg en laat weten of het helpt.
 
Hallo,
outlook (office 10) wordt telkens afgesloten als ik na het opstarten bvb een nieuwe mail wil maken. Daarna komt het bericht dat de invoegtoepassing pdfmoutlook niet werkt, omdat ik het programma(nu is het een evaluatie) zou aankopen (met een licence key) wil ik zeker zijn dat dit probleem van de baan zal gaan. Weet iemand raad?
Dank bij voorbaat
JDR

Bent u zeker dat deze invoegtoepassing werkt met MS Office 2002 (XP) Outlook?
 
ja het is dus office 2010 en besturingssysteem W7. Ik ga acrobat reader er eens afgooien en dan weer proberen,ik wil vermijden om een licentie te kopen en toch nog met dat vervelend probleem te bijven zitten "een ernstige fout met de invoegtoepassing pdfmoutlook enz...start outlook terug op....
 
ja het is dus office 2010 en besturingssysteem W7. Ik ga acrobat reader er eens afgooien en dan weer proberen,ik wil vermijden om een licentie te kopen en toch nog met dat vervelend probleem te bijven zitten "een ernstige fout met de invoegtoepassing pdfmoutlook enz...start outlook terug op....

Voor zover ik kan zien op de site van Adobe is PDFMaker niet geschikt voor Office 2010, enkel tot Office 2007 gaat de informatie.

Adobe Acrobat 9 Standard * Een bestand converteren met PDFMaker
 
inderdaad, het probleem is opgelost, ik had nog een oude adobe 8 en die heb ik gedeïnstalleerd, nu is adobe reader 9 de baas en die zorgt voor geen problemen. Merci.
JDR
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan