Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo iedereen,

Ik heb een nieuw laptopje gekocht en ik ga daar nu microsoft office pro 2013 opzetten.
Op mijn vorige pc stond nog xp en outlook express.
Je voelt het misschien al aankomen,
hoe moet ik mijn mappen met bewaarde mails en de mails in de inbox van outlook express van de pc met xp overzetten naar de laptop waar outlook opstaat zonder gegevensverlies.

Alvast bedankt voor de hulp.

Groetjes,

Ed
 
Hallo,

Alles wat ik heb gedaan is niet gelukt, ik kan wel mijn adressen en mijn mappen naar een usb stick kopiëren maar kan ze niet in outlook 2013 plaatsen.
Het ging wel althans voor de adressen naar hotmail te importeren.
Na veel zoekwerk was de 64 bits versie van outlook de oorzaak, het moest een 32 bits zijn, Ranger had mij daarover al eens ingelicht dacht ik.
Ik heb nu in outlook al mijn accounts ingevoegd en bij het maken van een mail moet ik dan maar de optie kiezen waar ze allemaal staan, in microsoft account natuurlijk.
Microsoft laat het samenwerken met andere accounts dan die,die niet van hen zijn niet gemakkelijk toe.
Enfin iedereen is bedankt voor de medewerkiing.

Groetjes

Ed
 
Dit kan inderdaad de oorzaak geweest zijn dat niets werkte.

Als je een 32-bits XP versie had werkt het importeren niet via een 64-bits besturing met Office.
Ik heb hier hetzelfde probleem met het oude Windows Mail dat ik nog steeds onder Windows 7 gebruik. Hiermee is via een normale manier ook niet verschillende bits versies door elkaar te gebruiken.
 
Dit kan inderdaad de oorzaak geweest zijn dat niets werkte.

Als je een 32-bits XP versie had werkt het importeren niet via een 64-bits besturing met Office.
Ik heb hier hetzelfde probleem met het oude Windows Mail dat ik nog steeds onder Windows 7 gebruik. Hiermee is via een normale manier ook niet verschillende bits versies door elkaar te gebruiken.


Alvast iedereen bedankt.

Groetjes,

Ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan