Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb misschien mijn vraag niet goed geformuleerd. Het gaat wel degelijk om deze icoontjes. Normaal zien ze er zo uit in kleur. Iemand anders heeft plots deze icoontjes in het zwart.Da's vreemd.
Een afbeelding is of in kleur of in zwart-wit.
Voeg je een afbeelding bij in een emailbericht zal deze dezelfde kleur moeten behouden en niet zwart-wit worden. Zoiets kun je alleen met een fotobewerkingsprogramma voor elkaar krijgen. Of met bepaalde scripts op bijvoorbeeld php pagina's.
Dan zal hij de kleur er uit gehaald hebben met een fotobewerkingsprogramma.
Ik heb hier ook eventjes 1 afbeelding uit het Gif bestand gehaald en omgezet naar zwart-wit
Bekijk bijlage 18379 Bekijk bijlage 18380
Zijn het wel bewegende gifjes ? Ook nadat ze zwart-wit zijn ? Of staan ze nadat ze zwart-wit zijn stil ?
het zijn de emoji's die men via de outlook.com web mail kan toevoegen aan een te versturen bericht ..deze emoji's zijn nooit in zwart/wit geweest ..ook zijn dit géén gif's..
die zijn zomaar veranderd zeg je maar dit is niet bij u het geval maar enkel bij de andere ... ondervind die andere persoon nog meer problemen of betreft het enkel om deze emoji's ...ik denk voornamelijk aan een besmetting op deze andere zijne pc .
ook via YouTube kan men een besmetting ophalen ... heeft deze andere de pc als eens gescant met malwarebytes adwarecleaner