Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen startte ik mijn PC op en de opstart verraste me door dat niet te doen en een melding geven . Die ging als volgt : Ongeldige ingang : isass.exe; Gisteravond nochtans gewoon als altijd afgesloten. Is er iemand die deze .exe file kent? Ik probeerde die op te zoeken via zoeken, maar vond niks.
Al bij voorbaat bedankt ....[OPLOSSING]
Eerst en vooral bedankt voor de vlugge reactie. Of het nu issas of lssas is weet ik niet, ik heb niet goed gekeken denk ik. Maar ik heb een systeemherstel uitgevoerd en de PC doet het nu zoals altijd. Dus geen melding meer. Zou ik verder nog iets moeten ondernemen???

Groetjes,
Karel
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je zegt isass.exe weet je dit zeker, is het misschien lsass.exe
Verschil van een i en een l ( dus de i van idee en de l van lokaal )

Als het isass.exe is, zou het een kwaadaardig virus kunnen zijn.
Is het lsass.exe gaat het om een lokale beveiliging die door een update veranderd zou kunnen zijn. Elke Windows PC heeft dit bestand in gebruik en staat in de system32 map.
 
Eerst en vooral bedankt voor de vlugge reactie. Of het nu issas of lssas is weet ik niet, ik heb niet goed gekeken denk ik. Maar ik heb een systeemherstel uitgevoerd en de PC doet het nu zoals altijd. Dus geen melding meer. Zou ik verder nog iets moeten ondernemen???

Groetjes,
Karel
 
Voor de zekerheid zou ik in veilige modus je antivirusprogramma eens laten scannen.
Laat tijdens het scannen de PC met rust en start opnieuw op als de scan klaar is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan