Hallo forumvrienden,
Vanaf 1-1-2017 heb ik w10 op m,n laptop staan.
Het is normaal dat na het opstarten het bekende opstart geluid was te horen. Ook het Wise care plaatje met opstart tijd en afbeelding was dan te zien.
Een aantal dage terug geen opstart geluidje meer en ook het wise care plaatje.
Als ik de comp. opnieuw laat opstarten, dus gewoon tijdens het gebruik werkt het wel.
Alles nagekeken via configuratie "geluid" instellingen en geluiden toevoegen enz. geeft geen resultaat.
Helpdesk microsoft laat geen oplossing zien.
Het is net of er tijdens het opstarten iets niet mee gaat, wat wel gebeurt bij het opnieuw opstarten.
Het is niet zo belangrijk maar wel heel apart.
Voor de duidelijkheid. Ik heb de laptop via systeem herstel een aantal dagen teruggezet maar geen resultaat. -m-
Iemand een idee?
Alvast dan voor jullie hulp.
vr. Bert
Vanaf 1-1-2017 heb ik w10 op m,n laptop staan.
Het is normaal dat na het opstarten het bekende opstart geluid was te horen. Ook het Wise care plaatje met opstart tijd en afbeelding was dan te zien.
Een aantal dage terug geen opstart geluidje meer en ook het wise care plaatje.
Als ik de comp. opnieuw laat opstarten, dus gewoon tijdens het gebruik werkt het wel.
Alles nagekeken via configuratie "geluid" instellingen en geluiden toevoegen enz. geeft geen resultaat.
Helpdesk microsoft laat geen oplossing zien.
Het is net of er tijdens het opstarten iets niet mee gaat, wat wel gebeurt bij het opnieuw opstarten.
Het is niet zo belangrijk maar wel heel apart.
Voor de duidelijkheid. Ik heb de laptop via systeem herstel een aantal dagen teruggezet maar geen resultaat. -m-
Iemand een idee?
Alvast dan voor jullie hulp.
vr. Bert