Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb bij sommige programma´s (bijv. Skype) ingesteld dat ze op zouden starten als Windows opstart. Dat gebeurt dus niet (er zullen best programma´s zijn die wel opstarten maar een -nog onbekend aantal dus niet). What to do?.....

-m-

Bijvoorbaat dank!

Cees
 
vraagje waarom wil jij immers dat deze programma's opstarten met Windows ...de meeste gebruikers zien liever het tegen over gestelde ..

is er bij u op de pc een optimalisatie tool aanwezig zoals vg pc tune up of Glary untilities of een andere...
 
Bedankt voor je snelle reactie!

Nu je het zegt.... Skype wordt vaak gebruikt en er zijn een aantal programma´s die ik sowieso laat opstarten zoals Avast, Dashlane. Nav jouw vraag ben ik eens gaan kijken (CTRL/DEL) in taakbeheer en daar blijken onder Services o.a. ook programma´s als ArcSoft Connect Daemon(?), Advanced Systems Care te draaien.

Kan je iets met dit antwoord?
 
Ik dacht dat Advanced System Care zo´n programma zou kunnen zijn, maar anders moet ik je het antwoord schuldig blijven. Volgens mij draaien er geen optimalisatieprogramma´s. Tenzij Slimdrivers in die categorie valt.....
 
advanced system care is inderdaad een optimalisatie tool ....(deze heeft niet echt mijn voorkeur )

jij dient dan na te gaan in de AD.S.C. of er een optie aanwezig is om programma's in en uit te schakkelen bij het opstarten van de windows ...
normaal gezien heeft dit programma deze optie ook mee gekregen .
(kan dit zelf niet controleren daar ik deze nooit zal gebruiken ....AD.S.C. is van Iobit )
 
Ik lees twee dingen in jouw reactie: 1. je bent niet onder de indruk van Iobit en 2. zeker niet van AD.S.C.
Moet ik voor die laatste een alternatief zoeken, of is dat een vraag die ik nu niet moet stellen. Ik kom terug op je vraag over die optie.
 
Avast dient zo wie zo op te starten met Windows...

zie hier welke ik zelf laat opstarten tijdens de opstart van Windows
afbeelding 1 is via taakbeheer gemaakt , afbeelding 2 is via de AVG Pc Tune Up welke ik gebruik ...

afb:1 Ashampoo_Snap_2013.08.17_12h32m18s_002_.png afb :2 Ashampoo_Snap_2013.08.17_12h33m25s_003_.jpg
 
Ik heb de optie direct met windows opstarten uitgezet en systeem optimalisatie ook. Zal ik het er maar af gooien?

je dient eerst na te gaan of de optie om Skype op te starten tijdens het opstarten van windows uitstaat via de AD.S.C.
over verwijderen heb ik niet gesproken ...dit is een beslissing die je zelf nam.
 
Skype kun je uitschakelen via instellingen uitvinken Skype opstarten met Windows

je bent ergens verkeerd de TS heeft dus het vinkje al aanstaan ( leest zijn Topic start eens na ) om Skype op te starten bij het opstarten van Windows echter deze doet dat dus niet , wellicht staat in AD.S.C. deze uitgeschakeld .
en omdat AD.S.C. een optimalisatie tool is ....zal deze instelling opgevolgd worden .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan