Status
Niet open voor verdere reacties.

diaxx

Steunend lid
Vip Lid
heb problemen gekregen met opera 9.51 , wanneer ik maar een side wil krijg enkel blanco bladzijden. gebruik deze browser al verschillende weken zonder dat ik iets veranderd heb ( denk ik toch!).
heb met your installer verwijderd en terug geinstalleerd maar met een zelfde resultaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heb problemen gekregen met opera 5.1 , wanneer ik maar een side wil krijg enkel blanco bladzijden. gebruik deze browser al verschillende weken zonder dat ik iets veranderd heb ( denk ik toch!).
heb met your installer verwijderd en terug geinstalleerd maar met een zelfde resultaat.

Opera 5.1????????????
Een browser uit het jaar 2001.
De nieuwe versie is reeds 9.51.
Het wordt wel hoog tijd om te veranderen, al is het maar om uw veiligheid een beetje (heel veel) te verhogen.
 
J.W.
niet erg sympatiek, moest ik op alle foutjes reageren had ik niets anders te doen!
ik hoop dat U voor mijn probleem een oplossing heeft anders heb ik niets aan U kommentaar en zal verder safari gebruiken
 
Ik heb bij opera 9.50 2 problemen vastgesteld en doorgemailf naar opera.
In 9.51 zijn die opgelost.
Er zitten nog problemen in die ik minder storend vind.
Het vervelende is dat je de oudere opera niet meer aan de gang krijgt, eens de laatste versie geinstalleerd is.

Blanco webpagina's heb ik nog niet gehad.
Wel blanco e-mailberichten die binnen kwamen.
Dat was een conflict met javascripts.
Heb je java 6 update 7 ginstalleerd of zo?
Dan moet je eerst de oudere java deïnstalleren.
Je kan dat alsnog doen.
Hopelijk is het hiermede opgelost.


Het foutje is al hersteld ;)
 
Laatst bewerkt:
heb java versie 6 update5, verwijderd en update 6 geinstallleerd, kan update 7 niet installeren krijg altijd een fout melding. opera 9.51 terug erop gezet met het zelfde resultaat, wat mij wel opvalt is dat de iconen zwart zijn. ook extra virusscan gedaan maar zonder resultaat, gebruik nu bitdefender ( verander regelmatig van virusscannner)
resultaat: gebruik nu firefox omdat ik de indruk heb dat safari problemen heeft bij het downloaden.
voor mij mag dit onderwerp afgesloten worden en wacht wel op een nieuwe opera!
 
Het lijkt wel een microsoftverhaal.
Daar werkt het ook pas na de 3e versie he.
Op een verse vista heb ik er geen problemen mee, maar er zitten nog foutjes in.
Eerst had ik ook dat voor hotmail eerst steeds werd geprobeerd om de volledige versie ervan te openen, wat steevast fout liep.
Op een andere pc met verse vista word automatis de light versie gebruikt, zonder problemen te geven.
Jij hebt die blanco pagina's.
Vreemd, vroeger was er nooit een probleem bij opera hier.
Stuur in elk geval een mail naar opera hierover.

ik heb beta 1 gebruikt, en heel even beta2 van deze opera, daarin waren er geen problemen.
 
Opera heeft een nieuwe versie klaar.
Probeer eens met deze.
Wat ik wel ondervind is dat ik na de update weer een zwarte titel- en tabbalk kreeg.
Ik heb de nieuwe opera binnengehaald en eerst de huidige opera gewist.
Dan een clean install gedaan (niet echt clean, want de operamappen blijven in gebruik.
Wat ik zelf heb de laatste 3 versies (dus vanaf opera 9.50) is dat ik geen e-mail kan versturen.
Ontvangen gaat, surfen, posten op fora, hotmail sturen en ontvangen, alles ok.
Enkel e-mail sturen gaat niet.
Daarover ga ik eens een nieuw onderwerp starten.
Wat je best eens probeert (ga ik nu doen) is de opera mappen zelf ook wegdoen (in de map program files).
Maar dan ben je wel je instellingen kwijt he.
 
heb het uitgetest maar met een zelfde resultaat ,vermoed dat het een of ander programma is, denk niet dat het een virus is want de laatste tijd heb ik er al verschillende virusdetectieprogramma opstaan gehad en laten scannen, nu staat er ESET smartsecurity op.ga ook is proberen alles van opera uit het register te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan