Status
Niet open voor verdere reacties.

Beste tutskes,
Bij het openen van OO krijg ik foutmelding 1, gewoon wegklikken en het verschijnt opnieuw.
Een tweede keer wegklikken en dan gaat OO open en krijg ik foutmelding 2, deze foutmelding ook wegklikken en alles werkt normaal.
Niets aan de hand dus maar het is wel zeer irritant. Ik heb via configuratiescherm en software OO verwijdert en daarna opnieuw geïnstalleerd, het probleem bleef.
OO opnieuw verwijdert, nu met Revo uninstaller. Na een nieuwe download en installatie blijft de fout zich voordoen.
Iemand een suggestie ???
Een allerbeste dag aan iedereen
berreken65
 

Bijlagen

  • OO fout 1.jpg
    OO fout 1.jpg
    19 KB · Weergaven: 110
  • Oo fout 2.jpg
    Oo fout 2.jpg
    17.2 KB · Weergaven: 98
open office

open office

Na het verwijderen van open office moet je eens via verkenner naar programma's gaan en daar alles verwijderen wat er instaat van dit programma. Dus de volledige map van open office verwijderen.
Nu volledig afsluiten.
Terug opstarten en dan opnieuw installeren van open office. Nu zou dit moeten starten zonder veel ergernis.

Hopelijk werkt dit voor je.
 
OpenOffice

Dag Smessae,
Bedankt, de oplossing was om na deïnstallatie via verkenner nog een extra opkuis te doen.
Ondanks ik Revo uninstaller gebruik bleven er nog een 50-tal restjes over. Mensen die, zoals ik, denken dat REVO alles verwijdert zijn bij deze verwittigt !!!
Mijn OpenOffice draait nu perfect!!
Een prachtige zondag aan iedereen,
berreken65
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan