Openen bepaalde websites

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedendag,

Ik kan nu al een aantal weken bepaalde websites niet meer openen via zowel IE (7 en 8) alsook via Firefox.
Na een lange zoekocht op internet en praktisch alle oplossingen te hebben geprobeert wordt ik zolangzamerhand moedeloos.
Besturingsprogramma is windows XP en er is een goede draadloze verbinding.
De andere computer is aangesloten op de modem met een LAN verbinding en kan de betreffende websites wel ontvangen.
Als ik de laptop op LAN aansluit kan deze nog steeds geen verbinding maken met de betreffende websites.
Soms is er wel een verbinding met de hoofdpagina van deze website maar kan ik niet naar de subpagina's.
Misschien een Cookie probleem maar ook deze heb ik al diverse keren verschillend ingesteld.
Wie kan mij helpen???

Groet
Ronny Jansen
NB
Het betreft oa de website's nzbindex.nl en isohunt.com
 
Hoi Swake,

De standaart browser is internet explorer 8. (op dit moment)
Ik heb IE 8 er ook al een keer afgegooid en IE7 weer geprobeert maar geen resultaat
Ik heb Fire Fox ook geprobeert maar deze niet als standaart browser ingesteld. (geen resultaat)

Groet,
Ronny Jansen
 
Ik heb geen moeilijkheden met andere websites okk niet met de subpagina's
alleen met nzbindex.nl en isohunt.nl
Ik ben er van overtuigd dat de fout zit op de betreffende computer, maar waar??
Ik denk er nu ineens aan dat ik sinds de tijd dat ik geen verbinding met betreffende pagina's kan maken ik ook geen herstelbestanden meer heb.
Deze zijn allemaal verdwenen, hierdoor kan ik de computer ook niet herstellen voor de datum 9 juli (nadien heb ik wel weer herstelbestanden.)
Ik heb verschillende 4 stuks , waarvan 2 online, malware scanners gedraait maar geen resultaat.

Groet,

Ronny
 
Het valt op dat het enkel op downloadsites is.
Hoe staat het netwerk ingesteld op de laptop? Toegang tot het netwerk toegestaan aan andere computers? of bestanden delen toegestaan of niet bvb, vergelijk die zaken eens met de andere pc.
 
Hallo swake en nijltjetweety,

Ik zal met dit huiswerk aan de gang gaan.
Ik ben echter beroepschauffeur en heb pas in het weekend weer tijd deze zaken te regelen.
Na het weekend kom ik hierop terug.
In ieder geval erg bedankt voor de genomen moeite tot nu toe.
Groet,
Ronny
 
Hoi jongens,

Het bovenstaande huiswerk had niet het gewenste resultaat.
Er is geen virus en de instellingen zijn indentiek aan mijn andere computer.
Ik ben ervan overtuigd dat een computerinstelling de schuldige is (mischien een registerinstelling??).
Ik kan de fout niet vinden.

Ik heb echter wel een tussenoplossing door te zoeken via een andere downloadsite.
Deze downloadsite kan ik wel openen.

Vriendelijk bedankt voor alle moeite.
Groet,

Ronny Jansen
 
Hoi Nijltjetweety,

Ik heb de Firewall van windows al eens uitgezet , geen resultaat.
Overigens is het zo dat deze websites altijd wel bereikbaar zijn geweest, maar sinds ongeveer 1 maand zijn ze niet meer bereikbaar.

groet,

Ronny Jansen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan