Hardware nvidia tvshield pro geen ondertitels

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
hallo

ik heb deze ter vervanging van mijn mede8er gekocht. maar ben er niet gelukkig mee. er komen geen onderschriften op mijn films en het is nochtans ingesteld op nederlands. en bepaalde hebben dezelfde naam als de film. ik denk eraan om het terug te sturen. het is nog in garantie. wie helpt me vlug want het moet wel zo vlug mogelijk terug gezonden worden

dank

lucko
 
Als je TV niet aan internet hangt heb je géén SmartTV, no way !!!
Je hebt er misschien wel één gekocht, maar je gebruikt hem als een offline TV, oude stijl.
 
.hij kan niet draadloos en met draad gaat het ook niet is niet verbonden. ik gebruik tv enkel om te kijken niets van you tube of andere apps op tv. daarom had ik een mediaspeler omdat ik dan gedownloade films kon bekijken. mijn internetkabel zit in de telenet digicorder. lucko
Sorry, nu snap ik compleet niet meer hoe je situatie is ... je spreekt jezelf gewoon tegen !
Koop dan maar best idd. een media player, maar ik heb er een hard hoofd in dat het je dan wel zal lukken die aan de praat te krijgen. Succes !
 
ik heb de tv gekoxt 6 jaar geleden en toen kreeg ik geen internetverbinding. ik heb dat dan ook niet meer geprobeerd. nu heb ik het geprobeerd en heb ik internet verbinding. maar ik gebruik dat eigenlijk niet. maar nu wil ik wel kodi erop installeren maar dat gaat niet bij de lg. en het zal me lukken met die mediaspeler, de mede8er is mij ook gelukt dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan