Software Notejoy

Hoi

Ik heb jarenlang Evernote gebruikt, maar omdat de gebruiksvoorwaarden zo danig zijn gewijzigd en helaas niet ten goede, ben ik overgeschakeld naar Notejoy.
Deze kan ik zowel op mijn pc als op mijn android smartphone gebruiken.
Echter merk ik de laatste tijd wanneer ik een notitie raadpleeg op mijn smartphone dat deze app er heel lang over doet om te synchroniseren. Ik blijf geregeld hangen in de notitie en kan deze niet sluiten of ik moet de app volledig afsluiten.
Er staat inderdaad in elke notitie wel een heleboel bulletpoints, dus ik weet niet of het daar aan ligt.
Heeft er nog iemand dit issue?
Of heeft er iemand nog een alternatief voor Notejoy? Onenote is geen optie. Op pc werkt dit goed, maar op smartphone vind ik dit vreselijk irritant.
Obsidian heb ik ook geïnstalleerd, maar vind ik niet zo goed werken.

Bedankt alvast voor de tips
 
Ik zie geen app voor Windows en Google waarschuwt dat via de extensie gemaakte notes niet meer worden opgeslagen.
Ken dus eigenlijk alleen dit: https://keep.google.com/

1713779178655.jpeg
 
Ik ben dan blijkbaar een van de oudgedienden, gebruikers waar het wel werkt : Android app en extensie in Chrome op PC ...
En syncronisatie is bij mij perfect.
 
als je Keep open via Google Chrome opent,
zie je dit boven in de rechter hoek .
als je er op klik dan is dat installeren op pc.
daarna zie je het staat dat bij uw programma onder Chrome-apps

1713785916487.png
 
Sorry @Wisperbird - maar dat weet ik dan weer wel ! En je hebt het fout voor ...

Een snelkoppeling in Chrome en het plaatsen van een Chrome-app zijn twee verschillende manieren om toegang te krijgen tot webinhoud, maar ze hebben enkele verschillen:

1. **Snelkoppeling in Chrome:**
- Met een snelkoppeling in Chrome kun je een snelkoppeling maken naar een specifieke website of webpagina die je vaak bezoekt.
- Deze snelkoppeling wordt meestal opgeslagen op het bureaublad van je computer of in de taakbalk van je browser.
- Wanneer je op de snelkoppeling klikt, opent Chrome de betreffende website in een nieuw tabblad.
- Deze snelkoppelingen zijn vaak handig voor het snel openen van vaak bezochte websites zonder dat je de URL telkens handmatig hoeft in te voeren.

2. **Chrome-app:**
- Een Chrome-app is een webapplicatie die is ontworpen om te functioneren als een zelfstandige toepassing binnen de Chrome-browser of het Chrome OS-besturingssysteem.
- In plaats van alleen een snelkoppeling naar een website, biedt een Chrome-app vaak meer functionaliteit, zoals offline toegang, meldingen en integratie met andere functies van het besturingssysteem.
- Een Chrome-app wordt geïnstalleerd via de Chrome Web Store en verschijnt in de lijst met apps in de Chrome-browser of op het startscherm van Chrome OS-apparaten.
- Door een Chrome-app te installeren, kun je gemakkelijk toegang krijgen tot de functionaliteit ervan zonder dat je de URL hoeft te onthouden of in te voeren.

Kortom, een snelkoppeling in Chrome is meer een directe link naar een specifieke webpagina, terwijl een Chrome-app een geïntegreerde webapplicatie is met extra functionaliteit en mogelijkheden.
 
@PhilipV Het klopt wat je zegt maar wat Patrick-S toonde is een functie in chrome om een quicklink te maken.
In Nederland doet Ziggo dat ook, maar het is niet wat jij bedoeld.
Dat kende ik natuurlijk ook. Maar Patrick-S zijn actie kan ik dus ook uitvoeren.
Dat werkt niet via de app store.
 
Hierbij een screen dump van Ziggo-Go

PCTuts 3.jpg

Op 15-5 accepteerde ik het voorstel om een app te maken, maar die heeft als hinderlijke eigenschap dat ik niet mag bepalen in welk account.
Dus maakte ik op 23-10 een quicklink en zoals je ziet noemt Windows het een app. maar die vind je niet in de web store. Er is wel een extensie Ziggo-Go fastFoward.
Die heb ik zelf nog niet.
Had toevallig de oude nog niet verwijderd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan