Status
Niet open voor verdere reacties.

dendanny

Steunend lid
Vip Lid
hoy

ik heb hier een versie van windows 7 in het engels
nu was mijn vraag of ik die in het NL kan zetten
bij controlpanel-region and languages kan het niet
en bij windows update vin ik ook géén languages packs

groetjes dendanny.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Je kan enkel uw taal veranderen bij de versie professional en Ultimate. Daar zal hij in uw updates komen te staan anders is er helaas geen mogelijkheid.

Yveske
 
Eén van de nieuwe functies van Windows 7 is dat het de gebruiker toelaat om zijn gebruikertaal te veranderen. Tot nu toe was het OS van Microsoft steeds eentalig, met enkele specifieke eigenschappen voor landen zoals België: de fabrikanten installeerden doorgaans op de harde schijf een select-systeem dat toelaat – voor eens en voor altijd – de taal te kiezen waarin Windows gedraaid moet worden. Een Duitser die dus zijn PC in het V.K. koopt, moest dus noodgedwongen in het Engels zijn versie gebruiken.

Maar dat alles verandert met de Ultimate en de Enterprise versies van Windows 7, de duurste van de reeks trouwens. Microsoft laat toe te kiezen tussen 35 verschillende talen en daarnaast zijn er nog andere talen gratis te downloaden. Er zijn wel een paar beperkingen: indien het OS in de Japanse taal is geïnstalleerd, geeft de Japanse interface de lijst van andere talen weer in het … Japans. Tenzij u een Aziatische kennis dicht bij u in de buurt hebt, wordt de keuze van een andere taal een echte marteling.

Overschakelen van het Duits naar het Engels is makkelijker. Het downloaden van een taal duurt ongeveer 10 minuutjes (150 MB). Minpunt: een keer je de nieuwe taal geïnstalleerd hebt, wordt deze al eens vermengd met het bedieningsmenu van de vorige taal, waardoor je dus manueel zult moeten tussenkomen.
 
Hoe ik dus al zei,

Professional = Enterprise

Yveske
 
pech pech pech GVD

pech pech pech GVD

dat noemen ze nu eens dikke pech zi (onpl)
maar toch bedankt voor te rageren

VAN MIJ MAG HET SLOTJE DER OP ;!;!;!;!;! :Merci:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan