Outlook nieuwe outlook

minoe

Steunend lid
Vip Lid
Heb office 365 geinstalleerd en is enkel de nieuwe outlook die geinstalleerd wordt.Hoe krijg ik de oude terug want de nieuwe is niet echt mijn ding.

Lijkt me vreemd dat 'enkel' Outlook wordt geinstalleerd. Dit is wel mogelijk, maar niet zonder aanpassing van de unattended installation XML file. Bij installatie van Office wordt standaard alles geinstalleerd.
Ondertussen zie ik dat het 'opgelost' is, wat me ook wel een vreemde redenering lijkt in deze situatie. Office 365 gaat zichzelf updaten naar zen nieuwste release. Dus ik zie niet in hoe dit op termijn jouw behoefte gaat vervullen.

Lijkt me vreemd dat 'enkel' Outlook wordt geinstalleerd. Dit is wel mogelijk, maar niet zonder aanpassing van de unattended installation XML file. Bij installatie van Office wordt standaard alles geinstalleerd.
Ondertussen zie ik dat het 'opgelost' is, wat me ook wel een vreemde redenering lijkt in deze situatie. Office 365 gaat zichzelf updaten naar zen nieuwste release. Dus ik zie niet in hoe dit op termijn jouw behoefte gaat vervullen.
Had het enkel over outlook.De rest zoals excel,word enz werd wel geinstalleerd.Had de nieuwe office 365 gedownload en blijkbaar installeert hij enkel de nieuwe outlook en niet de oude.

De Outlook (new) is een app van Windows en kan gemakkelijk gewoon verwijderen. Als je effectief de Office 365 download en installeert, heb je altijd de Outlook (classic) erbij en da's de "oude" (uitgebreide versie).

:unsure: ik denk dat het verspilde energie is, na verloop van tijd zal de oude Outlook niet meer werken.
Want als de ondersteuning van Windows 10 gaat stoppen zal Microsoft dwingend de nieuwe Outlook aanbieden.
Aan de nieuwste versie van Windows 11 er zit nu een schakelaartje rechtsboven in Outlook zodat men het kan uitproberen hoe de nieuwste werkt, uiteindelijk gaat eenieder gebruik maken van de nieuwe Outlook!

De Outlook (new) is een app van Windows en kan gemakkelijk gewoon verwijderen. Als je effectief de Office 365 download en installeert, heb je altijd de Outlook (classic) erbij en da's de "oude" (uitgebreide versie).
Da is hetgeen nu niet het geval was.Heb office 365 gedownload en de de 'classic' werd niet geinstalleerd,enkel de 'new'.

Alleeee , ik zou zeggen gewoon rustig uitproberen u zal vanzelf wel gewend raken.
Ik gebruik hem ook om zomaar eens te zeggen, Testen wat allemaal mogelijk is
Het fijne ervan is dat ik meerdere mailadressen kan gebruiken met een klik,das is wel weer fijn

Zoals artstudio al schreef:
Zoals meerdere volgers al hebben besproken(Windows 10, Windows 11)
zoals
Want als de ondersteuning van Windows 10 gaat stoppen zal Microsoft dwingend de nieuwe Outlook aanbieden.
Wat volgens mij waar zal zijn, maar het gaat over de Windows mail app, niet de outlook van Office.
uiteindelijk gaat eenieder gebruik maken van de nieuwe Outlook!
Dit geloof ik echter niet er zijn veel te veel bedrijven die gebruik maken van office en de bijhorende Office outlook.

Maar het gaat hier niet over Windows mail versies, maar over de office versie en dat is de vraag van TS.
Ik vermoed dat TS gewoon de verkeerde snelkoppeling opent.
De office outlook (classic) versie kan hij vinden in:
Code:
C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16
En daar naar beneden scrollen naar OUTLOOK toepassing, daarop dubbelklikken en nadien de juiste snelkoppeling vastmaken aan de taakbalk.
(er zijn makkelijkere manieren maar dan opent TS misschien weer de verkeerde snelkoppeling.)

Terug
Bovenaan