Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Had het enkel over outlook.De rest zoals excel,word enz werd wel geinstalleerd.Had de nieuwe office 365 gedownload en blijkbaar installeert hij enkel de nieuwe outlook en niet de oude.Lijkt me vreemd dat 'enkel' Outlook wordt geinstalleerd. Dit is wel mogelijk, maar niet zonder aanpassing van de unattended installation XML file. Bij installatie van Office wordt standaard alles geinstalleerd.
Ondertussen zie ik dat het 'opgelost' is, wat me ook wel een vreemde redenering lijkt in deze situatie. Office 365 gaat zichzelf updaten naar zen nieuwste release. Dus ik zie niet in hoe dit op termijn jouw behoefte gaat vervullen.
Da is hetgeen nu niet het geval was.Heb office 365 gedownload en de de 'classic' werd niet geinstalleerd,enkel de 'new'.De Outlook (new) is een app van Windows en kan gemakkelijk gewoon verwijderen. Als je effectief de Office 365 download en installeert, heb je altijd de Outlook (classic) erbij en da's de "oude" (uitgebreide versie).
Zoals meerdere volgers al hebben besproken(Windows 10, Windows 11)De Outlook (new) is een app van Windows en kan gemakkelijk gewoon verwijderen. Als je effectief de Office 365 download en installeert, heb je altijd de Outlook (classic) erbij en da's de "oude" (uitgebreide versie).
Wat volgens mij waar zal zijn, maar het gaat over de Windows mail app, niet de outlook van Office.Want als de ondersteuning van Windows 10 gaat stoppen zal Microsoft dwingend de nieuwe Outlook aanbieden.
Dit geloof ik echter niet er zijn veel te veel bedrijven die gebruik maken van office en de bijhorende Office outlook.uiteindelijk gaat eenieder gebruik maken van de nieuwe Outlook!
C:\Program Files (x86)\Microsoft Office\root\Office16