Status
Niet open voor verdere reacties.
Dankzij Vista heb ik nu de handige optie van nieuwe tabbladen ontdekt(y) in de internetexplorer (ik werk met IE7) Maar nu is elk nieuw tabblad een blanco tabblad (http\about blanc);! nu zou ik graag hebben dat elk nieuw tabblad automatisch op mijn huidige startpagina open gaat. (google).Wat ik nu bekom door eerst een nieuw tabblad te openen en dan op de Home toets te drukken.(zw) De optie (openen in nieuw tabblad heb ik al ontdekt handig om niet (nar) (te snel) te verdwalen terwijl je surft.(su)[OPLOSSING]
En de optie pop-ups in nieuw tabblad openen in huidig tabbladvenster ook wel handig
nogmaals THX
Als je een nieuw tabblad opent,zet je vanonder een vinkje bij deze pagina niet meer weergeven. Tabblad sluiten.
Dan ga je naar extra-internetopties-aglemeen-dan klik je op instellingen bij tabbladen.
Vinkje zetten bij startpagina voor nieuwe tabbladen openen in plaats van lege pagina.
2x ok en opgelost
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je een nieuw tabblad opent,zet je vanonder een vinkje bij deze pagina niet meer weergeven. Tabblad sluiten.
Dan ga je naar extra-internetopties-aglemeen-dan klik je op instellingen bij tabbladen.
Vinkje zetten bij startpagina voor nieuwe tabbladen openen in plaats van lege pagina.
2x ok en opgelost
 
En de optie pop-ups in nieuw tabblad openen in huidig tabbladvenster ook wel handig
nogmaals THX
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan