Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

ik ben pedi en nieuw op dit forum.Het werd mij aangeraden door seniorennet.be.
Dat klinkt alsof het een site is voor oude mensen,maar zo oud ben ik nog niet(dat denk ik toch),ik word in augustus 55.
Ik ga power point image extrator v 1.2 donwloaden en hoop dat ik er tevreden over zal zijn,maar daar twijfel ik niet aan.Verder hoop ik als er problemen zouden zijn met mijn pc,dat ik niet teveel jullie hulp moet vragen en dat ik zelf iets kan opzoeken en oplossen.

Groetjes.pedi;)
 
welkom hierop pctuts..
ene je bent zo oud als je , je voelt ...
 
Pedi, Welkom op deze site. Maar dat het hier een senioren bedoening is klopt niet. Dat er veel senioren en jongere mensen hier geholpe worden is een feit. Iedereen is hier welkom en mag zijn probleem voorleggen. Een groep van mensen met veel ervaring zal U zeker proberen te helpen en Uw probleem helpen oplossen. Als kostprijs rekenen we een eenvoudig bedankje. Dus, maak maar reclame en niet enkel bij de senioren.
Trouwens, vanwaar de naam Pedi? Ik bedoel er niets mee, maar die had ik zeker niet gekozen.
 
Hoi pedi, welkom hier op Pctuts. En tsja, wat is oud ? Ik ben een maand jonger dan jij of u , maar ik voel me veel jonger in veel opzichten. Ik ken mensen van ik dacht zo rond de 35 die in mijn gedachten ouder zijn dan mij, maar eigenlijk vind ik dit niet zo belangrijk. Je bent wie je bent en je bent zo oud als het is en je je voelt.

Hier op Pctuts beschikken wij over een team van medewerkers en enkele meewerkende leden met gedegen kennis van zaken en doen dit als hobby naast onze andere bezigheden.

Je weet ons forum nu te vinden en als er problemen zijn, stel gerust een vraag en wij doen ons best.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan