Nero 8: kan plugin manager niet laden!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gastje1

Gast
Hallo,

Ik heb namelijk een probleem bij een nieuwe installatie van Nero 8. Ik wou een audio cd maken, maar telkens als ik muziek wil toevoegen aan de lijst komt er altijd de melding op dat hij geen plugin-manager kan laden?

Wat zou het probleem kunnen zijn en hoe kan ik dit oplossen? Graag zo snel mogelijk antwoord aub.

Yveske
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is dat home premium of nog home basic.
Met de basic zijn er veel beperkingen.
Deinstalleer eens je nero met een goede uninstaller (revo of your uninstaller, of via ccleaner gaat het ook goed.
Kuis het register eens uit met regseeker, zoek op de zoektermen nero en ahead en wis alle sleutels die gevonden worden uit je register.
Clean up met regseeker (de sleutels zijn gemarkeerd), als je de rode sleutels goed nakijkt kan er niets mislopen.
Na deinstallatie blijft er van nero veel troep achter waardoor de fouten steefs blijven terugkeren.
Het zit steeds in het register.
Gooi er voor de zekerheid een scan over van het register met ccleaner.
Deze programma's zijn veilig, althans, ik heb er nog nooit mee in de problemen gekomen.
 
Ik vergat nog te zeggen dat de map c/program files/nero ook blijft bestaan na uninstall, die moet ook manueel gewist worden.
Ook de mappen c/gebruikers/"gebruikersnaam"/AppData/local/Ahead en de map c/gebruikers/"gebruikersnaam"/AppData/roaming/nero dienen handmatig gewist te worden voor je het register opkuist.
Dat zou het em moeten doen, anders zal het aan vista home basic liggen denk ik.
 
Als je een codecpack installeert komen er meestal codecs bij, daar zal het niet aan liggen, zeker niet als je nero reeds herinstalleerde, die neemt dan zijn eigen codecs terug, van de rest trekt die zich niet veel aan.
Probeer eens een van de gratis brandpakketten, die gebruiken vaak de reeds aanwezige codec, als die werken zal dat pack van je vriend wel ok zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan