Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een stukje muziek gevonden op een site op internet en dat zou ik graag hebben. Ik heb de makers van de site aangeschreven of dat stukje ergens kan krijgen maar geen antwoord. Is er een programmaatje dat het me mogelijk maakt om dat af te halen?
Greetz RichKE
 
het is ondertussen het mijne geworden, gewoon rechtse muisknop op de afbeelding waaronder dat stukje zat en dan "doel opslaan als..." en het is gelukt, het staat ondertussen op mijn pc :)
Bedankt voor de reactie Pluis, maar om toch nog effe de nieuwsgierige uit te hangen, wat bedoel je met de broncode en hoe vind je die? Het adres stuur ik je via een privébericht.
 
(...)maar om toch nog effe de nieuwsgierige uit te hangen, wat bedoel je met de broncode en hoe vind je die? Het adres stuur ik je via een privébericht.

Je mag dit altijd delen op het forum hoor. zo heeft iedereen er wat aan (lachen).
de broncode is de code die ervoor zorgt dat je webpagina er uit ziet zoals ze voor je neus staat, met prentjes op hun plaats, woorden aanklikbaar , invoegtoepassingen, grote en kleine letters etc. op een aantal manieren kan je deze bekijken: 1) zoals Pluis zegt. 2) in de werkbalk bij beeld-->paginabron of 3) verkort: [CTRL+U]

vroeger in de tijd van html zag je de broncode bijna altijd, (meeste designers deden niet de moeite van de hide tag te schrijven) maar met de komst van modernere talen/'dialecten' in webdesign wordt die meer en meer onzichtbaar gemaakt...(weggescript meestal)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan