Windows 10 Muisaanwijer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerrit

Steunend lid
Vip Lid
Ik maakte mijn muisaanwijzer iets groter en daarna veranderde mijn pijl aanwijzer spontaan van pijl naar handje zowel in de verkenner of op het web de pijl werkt gewoon bij de start maar als ik ergens iets wil aanklikken verandert hij in een handje terug naar zelfde grootte als voorheen brengt geen oplossing. Graag indien mogelijk als hier iemand een idee heeft wat er aan de hand is een beetje hulp.
Windows 10 pro I7 16gb ram
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    47.6 KB · Weergaven: 82
  • 2.jpg
    2.jpg
    63.6 KB · Weergaven: 81
  • 4.jpg
    4.jpg
    47.2 KB · Weergaven: 73
  • 5.JPG
    5.JPG
    89.8 KB · Weergaven: 87
Oplossing
als je in de linkerzijde van de verkenner je crusor op en af beweeg zonder over iets te gaan dan behou je het pijltje .. van het moment je crusor op iets staat veranderd deze naar het handje ..
ik denk dat je spoken zie.. ga je over een geschreven tekst dan heb je het pijltje..
ga je vervolgens over deze afbeeldingen in je posting dan word het pijltje een handje (wat dan ook zo hoort ) omdat dit dus aanklikbaar is .
 
voorheen had ik nooit dat handje altijd de pijl wat ik ook aanklikte in de verkenner bv links de schijven c,d;e;f nu het handje vroeger een pijl .
ik heb het ook gecontroleerd op mijn 2 andere pc's met win10 pro en daar werkt het gewoon zoals altijd ik heb mij mischien verkeerd uitgedrukt maar er is duidelijk iets verandert hoor
 
dan zal het wel zo zijn zeker laatst heb ik nog een laptop terug op nul gezet en ook daar had ik de pijl op de linkerkant de muisaanwijzer iets groter gemaakt en toen kwam ook da handje .Raar op mijn 2 andere heb ik niets verandert aan de aanwijzergrootte en daar blijft het een pijl op alle drie staat de 20H2 en zijn volledig up2 date toch hartelijk bedankt voor hulp.
 
als je in de linkerzijde van de verkenner je crusor op en af beweeg zonder over iets te gaan dan behou je het pijltje .. van het moment je crusor op iets staat veranderd deze naar het handje ..
 
Oplossing
opgelost
klopt had het net zelf gevonden sorry ik word oud nogmaals bedankt voor de moeite
 

Bijlagen

  • 20201130_161801.jpg
    20201130_161801.jpg
    49.7 KB · Weergaven: 76
  • 20201130_161808.jpg
    20201130_161808.jpg
    55.8 KB · Weergaven: 74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan