Opgelost mrt

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Waarom kan ik MRT niet uitvoeren op mijn laptop, ik ben de beheerder maar het programma zegt:
neem contact op met de systeembeheerder, zie foto
Thanks

60abf34b61f97-kan_MRT_niet_uitvoeren.jpg
 
Je start het tool blijkbaar op van het internet ... en dat is geblokkeerd.
Maar waarom zou je die uberhaupt willen gaan ophalen ??? Maakt elke maand standaard al deel uit van wat Automatic Updates op Patching Tuesday installeert ...

1621882857432.png
 
Hoi Philip,Ik schrijf het in de zoekbalk,dan komt de app tevoorschijn en dan die melding, maar ik wist niet dat bij de updates hoorde, ik ga eens kijken
staat er inderdaad tussen, dus MRT niet meer gebruiken, ok
thanks
 
Wel gebruiken (wat wil zeggen : updates zijn gang laten gaan) maar dus niet nog eens apart proberen op te starten of op te halen ergens, daar dient het niet voor.

PS : het is overigens niet MRT, maar MSRT ! Malicious Software Removal Tool = verwijderen van schadelijke software.
MRT zal iets anders zijn : wie weet van welk onheil heeft je beveiliging je gespaard met die foutmelding !

PS2 : slordigheidje van de collega's van Helpmij ... toch meer liever PCTuts ? :giggle: :LOL:
 
effe iets recht zetten hier...
geeft men in het zoekvenster msrt in zoals in bericht #4 gezegd word dan geeft deze niet thuis aan en gebeurt er dus niets !
geeft men in het zoekvenster mrt in dan krijgt men wel het gewenste resultaat ..
en men kiest hier dan om deze als administrator uit te voeren .
Ashampoo_Snap_maandag 24 mei 2021_23h12m12s_001_.jpg



*dus de opmerking van PhilipV betreffende de collega's van Helpmij is verkeerd ..
 
Mijn excuses aan de collega's dan ... kronkel van MS blijkbaar ...
De uiteindelijke conclusie blijft wel overeind : er is geen reden om dit extra te gaan uitvoeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan