Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil zo nu en dan legaal een mp3 downloaden vooral dan van Vlaamse artiesten.Ik wil absoluut geen I tunes,wat kan ik wel gebruiken om mp3's te downloaden zonder een abonnement,dus gewoon per nummer betalen.
 
Als je zeker wilt zijn van de kwaliteit, heb je heel weinig keuze. Dan moet je vrijwel altijd langs zulke officiele/legale kanalen gaan. youtube zit daar dus niet bij.
Ik praat hier niet over compressie, al dan niet 320kbps. Niet dat dit altijd slecht is, maar kwaliteit hangt van meer factoren af dan de bitrate enzo.
Beste is zonder compressie (of compressie zonder verlies zoals FLAC) en best ook nog opgenomen in een studio omgeving waar rekening wordt gehouden met jitter.
 
Paypal

Paypal

Prima alternatief,alleen moet je ofwel paypall of een creditcard hebben,en ik heb geen van beide.

PayPal is gratis en gemakkelijk als je een internationale betaling wilt verrichten via internet, je hebt alleen een e-mailadres nodig. Je kunt kiezen om Paypal direct aan je eigen bank te verbinden, zodat het bedrag gelijk wordt afgeschreven of je kunt eerst een saldo storten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan