Status
Niet open voor verdere reacties.

bomma camping

Steunend lid
Vip Lid
Wij verblijven regelmatig in de Ardennen. Om deze reden heb ik draadloos internet van Mobistar met een Huawaï bakje waar ik tot max 9 pc's kan op aansluiten. Het grote probleem is dat wij in een dal verblijven dat volledig omringd is door hoge rotspartijen. Onze verbinding met het internet is dan ook een ramp. Wanneer er iemand op zijn pc aan het werk is kan de 2de persoon al helemaal niet werken op de pc. Nu las ik gisteren op een 2de hands site over een upcopter die te koop werd aangeboden. Kan iemand mij hieromtrent meer uitleg geven en zou dit de oplossing zijn voor ons probleem. Andere kampeerders op de camping waar wij verblijven, zijn bij verschillende andere providers aangesloten en ondervinden dezelfde problemen. Volgens Mobistar moet de ontvangst daar voldoende goed zijn maar als je soms tot een half uur moet wachten alvorens verbinding met een of andere site te krijgen vind ik dat nog niet zo een goede verbinding. Vast internet is geen optie. Kan er nergens een deftige uitleg over bekomen, vandaar mijn vraag alvorens ik, misschien nutteloze, kosten doe. Waar kan ik eventueel een upcopter kopen? Dank bij voorbaat.
 
Upcopter is a simple way for you to share your multicopter. Join a community of multicopter enthusiasts sharing details and pictures of their builds, or go ahead and share your build with the community!
Dit is dus de een soort community software voor de multicopter gebruikers. Ik zie dan ook in de verste verte niet wat dit kan bijdragen aan de verbetering van je draadloos internet signaal... Dit heeft vrijwel niets met elkaar te maken.

Om terug te komen op je probleem. Daar gaan we vrij eerlijk over zijn. Als er geen goede 3G/4G ontvangst is, en kabel is uitgesloten... dan is er hier ook niets dat je kan doen.
 
Van ganser harte bedankt voor je eerlijke antwoord. Nu weet ik dat ik geen nutteloze kosten moet doen. Ondertussen zijn wij aan het uitkijken naar een andere camping met gemakkelijkere internetontvangst. Tot dan zal ik even geduld moeten hebben. Nog een fijne avond gewenst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan