Deze keer heb ik ook een vraag.
Het moederbord van mij laptop heeft het vorig jaar net voor Kerstmis begeven ongeveer 4 jaar oud.
In de winkels krijg ik antwoorden van de laptop moeten we opsturen
En dit kost zoveel enz.
Ondertussen ook op de site van HP en via hun site gevraagd naar een moederbord voor mijn laptop , ik wilde het moederbord zelf vervangen.
HP Pavilion g7-1270sb
Model g7-1270sb
Onmiddellijk melding garantie verstreken op de site.
Ik heb op antwoord moeten wachten tot begin deze maand en dit nadat ik verschillende mailtjes naar HP via hun site had gestuurd.
Melding garantie verstreken.
Je moet een moederbord bestellen via de winkel of je laptop opsturen met bijkomende kosten.
Ik heb mijn kleinzoon mijn oude laptop , Acer gegeven om spelletjes te spelen dat ding is 8 jaar en werkt nog perfect.
Is dit de service van HP ?
Wat kan ik nog doen om een moederbord zelf te bemachtigen ?
Het moederbord van mij laptop heeft het vorig jaar net voor Kerstmis begeven ongeveer 4 jaar oud.
In de winkels krijg ik antwoorden van de laptop moeten we opsturen
En dit kost zoveel enz.
Ondertussen ook op de site van HP en via hun site gevraagd naar een moederbord voor mijn laptop , ik wilde het moederbord zelf vervangen.
HP Pavilion g7-1270sb
Model g7-1270sb
Onmiddellijk melding garantie verstreken op de site.
Ik heb op antwoord moeten wachten tot begin deze maand en dit nadat ik verschillende mailtjes naar HP via hun site had gestuurd.
Melding garantie verstreken.
Je moet een moederbord bestellen via de winkel of je laptop opsturen met bijkomende kosten.
Ik heb mijn kleinzoon mijn oude laptop , Acer gegeven om spelletjes te spelen dat ding is 8 jaar en werkt nog perfect.
Is dit de service van HP ?
Wat kan ik nog doen om een moederbord zelf te bemachtigen ?