Microsoft Windows hulpprogramma voor schadelijke software werkt niet meer, dagelijks!

Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Beste Vrienden (of Kameraden als Poutin straks ook hier de plak zwaait...),

Sinds een paar weken (na een image re-install, denk ik), krijg ik dagelijks één keer de melding zoals in de titel van deze vraag. Dit is te zien op de betrouwbaarheidsgeschiedenis. Alles werkt verder goed eb ik heb geen zin om een verre Image terug te plaatsen, tenzij dit de enige oplossing is.

Ik heb C:\windows\system32\mrt.exe nagezien en deze map is leeg. Moeten hier niet een paar *.dll 's staan?

Mvg

Walter
 
Deze map is leeg.
MRT.jpg
 
ZerOday, Luc, J.W.,

Ik heb C:\windows\system32\mrt.exe nagezien.

Ik zie ook dat de map leeg is. Als dit normaal is, dan OK. Maar het probleem is de melding (zie titel).

Ik vind de Fixit niet tussen de 50 voorgestelde oplossingen.....

Please help. De voorgestelde antwoorden helpen me niet vooruit. Toch bedankt.

Walter
 
Ja Mister Q dat heb ik al gedaan en doe het nu nog ne keer. Ik laat meteen de volledige scan lopen. Dan draait mijn Pc-tje een uurtje of zo.

Toch merci.

Walter
 
Mijn betrouwbaarheids dinges

Mijn betrouwbaarheids dinges

Dat ziet er niet goed uit hé. De rode kruisjes zijn telkens het zelfde:
Betr.jpg

Tot betere tijden. Zo begint nu telkens mijn dag. Mijn systeem wordt er wel niet slechter op, maar goed is het niet.

Mvg ||| Walter
 
Heb je deze update vorige maand gekregen.
Windows Hulpprogramma voor verwijderen van schadelijke software voor Windows 8, 8.1 en Windows Server 2012, 2012 R2 x64 Edition - februari 2014 (KB890830)
 
...dit stoort niet. Ik kan doorwerken of op het terras inde zon zitten. Mijn S4 belt wel als een bericht binnenkomt.
Dus doe maar verder. Je moet je niet inhouden.

W.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan