Office Melding "Verwijder oud ost bestand"

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Telkens ik Outlook 365 (versie 2410) open komt telkens deze melding :

1734103232971.png

Via de app Everything selecteer ik alle bestaande .ost bestanden en daar is geen enkel oud bestand bij.
Everything vindt geen ouder .ost bestand dan wat wordt gemaakt bij het openen van Outlook
.
1734103283462.png

Het lijkt erop dat de melding onterecht is ?
Moet ik Outlook sluiten en daarna het énige pas gemaakt ost bestand bij elke account verwijderen?

Oplossing
Hoe weet je dat het geen oud bestand is ? Het is niet omdat de datum van vandaag is dat het geen bestand van het oude formaat kan zijn. Outlook past immers die datum aan bij elke opening/sluiting van je programma.

Dus toch maar eens doen wat ze zeggen ... Bestanden niet weggooien hé, maar verplaatsen zodat er op die plaats geen outlook bestanden meer staan. Van je IMAP accounts zal een nieuwe versie worden binnengehaald.
Hoe weet je dat het geen oud bestand is ? Het is niet omdat de datum van vandaag is dat het geen bestand van het oude formaat kan zijn. Outlook past immers die datum aan bij elke opening/sluiting van je programma.

Dus toch maar eens doen wat ze zeggen ... Bestanden niet weggooien hé, maar verplaatsen zodat er op die plaats geen outlook bestanden meer staan. Van je IMAP accounts zal een nieuwe versie worden binnengehaald.

Oplossing
Terug
Bovenaan