Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Vanaf vandaag ga ik office outlook 2007 beginnen gebruiken, maar ik zit nog met een probleem.
Als er een nieuwe mail is zou ik melding op buroblad willen zien.
Waar staan juist de instellingen ?
 
Extra >> Opties >> Voorkeuren >> E-mailopties >> Geavanceerde e-mailopties
Vervolgens zet ge de optie een waarschuwing voor nieuwe e-mail weergeven op het bureaublad (alleen standaard-Postvak IN) aan door er een vinkje voor te
plaatsen.
 
Staan Uw instellingen goed ?"Instellingen van waarschuwingen op het bureaublad...". Daar kun je instellen hoelang de melding moet duren en doorzichtig enz...

Hier staan vele tips en trucks voor Outlook 2007
 
Laatst bewerkt:
Bedankt ben dit werkt voor outlook expres, dus ga ik deze weer gebruiken in de plaats van office ;)
Ik plaats de tool ook bij downloads ;)
Bedankt iedereen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan