Meerdere images branden

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan ik meerdere images branden op 1 dvd of cd?? Zo ja, dan is de vraag hoe natuurlijk,ik heb het nl geprobeerd met alcohol 120% en nero, maar noppes of doe ik iets verkeerd. Nero laat me zelfs niet toe een dvd - of + R te gebruiken om deze images te branden.

thx
 
Een image is een "foto" van een gegevens drager.
Die bevat dus de gegevens in de vorm van enen en nullen. Elke gegevens drager heeft een tabel, waarin hij bijhoud waar alles staat.
Je kunt er dus nooit 2 op een DVD zetten, want je DVD heeft maar een inhoudsopgave.
Wel als je het opslaat als data, maar dan heet de file dus cdmijnfilm.nrg of cdjouwfilm.iso
Wel kun je meerdere ghost images op een DVD kwijt als data, omdat die wat er niet is niet bewaard. Ik dacht te weten dat dit ook voor nrg images geldt(gevonden op helpmij.nl).

Sommige beweren dat het met dit programma wel zou gaan maar ik betwijfel dat een beetje

ook dit
Als je dvd images op een dvd wil branden die groter zijn dan 2 GB dan moet je dat als DVD UDF creeren ,want DVD ISO support maar tot 2GB
daarmee laat nero dat waarschijnlijk jou niet toe omdat te branden
 
Laatst bewerkt:
thx, het is maar een weet, maar deze weet is wel degelijk klaar en duidelijk uitgelegd. Het zijn images van een taalprogramma, ik heb deze images wel per taal op cd maar ik had deze allemaal op 1 dvd willen branden.....maar aangezien dat niet gaat, en met dat andere programma kan je maar 300MB op een schijfke branden in de "try versie". Dus gewoon terug naar af. Het is ook geen noodzaak maar het zou wel gemakkelijk zijn.

greetz,
 
Weetje wat je kan doen.
De image open met isobuster en deze dan er mee uitpakken in een map.
Doe dat met je andere cd ook en maar dan van alles 1 image.
 
Laatst bewerkt:
Weetje wat je kan doen.
De image open met isobuster en deze dan er mee uitpakken in een map.
Doe dat met je andere cd ook en maar dan van alles 1 image.
lijkt mij een heel interessant idee, kan je mij misschien ook vertellen hoe ik dan tewerk moet gaan als ik ze allemaal heb uitgepakt met isobuster???
groetjes ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan