Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel ja, het is zowat zoals de professional van XP hé, je hebt dus meteen alles erop en eraan + ook de Ultimate Extra's die ook niet min zijn.
En de Home alleen vind ik toch nog zwakjes, Home Premium zal voor de meeste mensen best zijn denk ik.
En krijg je een Basic op je PC bij aankoop van een nieuwe, dan kan je zelfs nog geen DVD draaien, een schande ....
Zeker eens goed kijken naar het lijstje met de verschillende onderdelen per versie.
 
Probleem is ongeveer gevonden.

Probleem is ongeveer gevonden.

Bij de installatie van de gemuizirialiseerde Vista is alles nadien OK en kan je dus alles doen wat je wil.
Nadien doe je de Updates en daarna loopt het fout.
Dit wil zeggen dat MS daar een stokje voor gestoken heeft met een update.
Nu nog enkel zoeken tussen deze updates welke KB of KB's het zijn die dit veroorzaken.
Daarna kan je deze uitsluiten van Update en zou het probleem moeten opgelost zijn
Ik hou jullie op de hoogte en zoek verder tot ik het vind. :taunt:
 
Voorlopig draait alles naar wens omdat ik het volgende deed:
Zoals gebruikelijk als je enigzins kan, doe je een systeemherstel en ga je terug naar het punt waarop je PC nog feilloos werkte. Ik heb dat dus teruggezet naar het moment voor de Upgrades. Probleem was opgelost !
Daarna ging ik gaan zien naar de Update website van MS om deze 1 voor 1 te downloaden.
Blijkt : Er zijn geen updates voorhanden. Ik dacht enfin hoe kan dat nu.
Even naar Software gezien -> Updates van Microsoft en blijkt dat die er toch nog allemaal inzitten. Dus bij systeemherstel heeft hij die niet verwijderd.
Maar alles werkt toch weer naar behoren , ik kan dus de mappen weer de naam geven die ik wens.
Volgens mij moet je dus vanaf nu, na je eerste installatie + de daaropvolgende Updates systeemherstel doen en terugkeren naar het punt voor de Updates.
Alles is dan opgelost.

Ps: ik blijf dit op de voet volgen!
 
Alles is volledig opgelost maar enkel Vip's en medewerkers hebben toegang tot deze info.
Schrijf jullie eens in als Vip, zoveel kost dat nu ook niet !!! EN het is het zeker waard !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan