Malwarebytes

Freeware Malwarebytes 4.6.0.277

Enkel Leden kunnen Downloaden, maak je gratis Lid.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
wel sinds dat update 4.5.9.198 aanwezig is mijn nooit verlopende licenties verdwenen ..
 
dan heb jij geluk .. ook op mijn virtuele Windows(en) zijn de nooit verlopende licenties ingetrokken .. heb bijgevolg besloten om deze definitief te bannen .
 
Je kan vorige versies nog altijd hier op de site terugvinden en downloaden, maar dat weet je waarschijnlijk wel ...
 
registratie bij bij MalwareByte kon ook geen kwaad, ook al zijn ze niet aangeschaft bij MalwareByte zelf ( ik heb mijn licenties ook ergens anders aangekocht)
 
@wivy this denk ik omwille dat ik al de licenties heb geregistreerd dat deze ingetrokken werden .. het waren er 5 met een nooit verlopende licentie !
 
dan zal ik veel chance hebben zeker ... ?
ik zal er niet verder op in gaan, heeft geen zin.
 
terug komende op dit topic ... wel er werd een ticket aangemaakt bij Gamivo op Donderdag 12/mei ... heb hen alles doorgestuurd en zij gaan de verkoper er op aanspreken !
*of ik krijg mijn geld terug of mogelijk 4 nieuwe licenties .. ook verontschuldigden Gamivo zich voor deze ongemakken en vragen ze om geduld betreffende het probleem...het komt zeker in orde .
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
heden vandaag kreeg ik een bevestiging dat men me de 4 licenties ga terug betalen in een waardebon zodoende dat ik dat bedrag terug kan gebruiken bij Gamivo...
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
kreeg een tegoed van 25,65€ kon er maar eentje aankopen aangezien ze nu duurder in aankoop zijn ..
heb nog een tegoed staan van 10,65 €
hopelijk blijft deze nu werken !

3 sleutels werden terug betaald in een tegoed 1sleutel komt van een andere verkoper en Gamivo tracht ook deze te contacteren ook deze zal mogelijk terug betaald worden via een tegoed op mijn account .
 
ook vandaag weer kreeg ik de bevestiging dat ook deze 4de licentie me terug betaald zal worden in een tegoed op mijn Gamivo account.
 
lap na amper 2 dagen zit ik hier wederom met de gratis versie , ook deze nieuwe licentie werd weer te niet gedaan !
heb de support van Gamivo op de hoogte gebracht en ben benieuwd !
 
de eerdere 4 werden vorige maand geregistreerd bij Malwarebytes deze nieuwe werd niet geregistreerd ..
Gamivo heeft me al meegedeeld dat zij contact op nemen met de verkoper want ook zij lieten verstaan dat dit niet kan ..
de verkoper heeft volgens hen goede referenties ..98,7 %
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan