Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
b532747b84-Ashampoo_Snap_2016.11.15_19h19m29s_014_.png


Malwarebytes is bezig met een meer volwaardige versie .... lees hier meer over ..
***hier de download link naar deze beta versie ...gebruik op eigen risico
ik heb deze juist opgehaald en op de virtuele Windows 10 welke al de Malwarebytes premium 2.2.1.1043 draaide geinstalleerd ..
wel deze behield de licentie en ik verkreeg dus de Malwarebytes premium 3.0.2 met een levens lange licentie..daar ik deze al eerder had .
hier een paar afbeeldingen hou de nieuwe er uit ziet ..

b50757f254-Ashampoo_Snap_2016.11.15_19h06m38s_007_.png


b50949a277-Ashampoo_Snap_2016.11.15_19h07m10s_008_.png


b50b6943c8-Ashampoo_Snap_2016.11.15_19h07m52s_009_.png


b50d56b0bf-Ashampoo_Snap_2016.11.15_19h09m41s_010_.png


b50f8abbc7-Ashampoo_Snap_2016.11.15_19h12m17s_012_.png


Malwarebytes 3.0.2 (beta)
 
zou ook voor de 32bit geschikt zijn aangezien men deze ook getest heeft op een Vista x86 ( x86 = dus de 32 bit )
hier is de download link naar de Beta 2
*noteer dat je eerst wel beta 1 dient te verwijderen voor je de beta 2 ga installeren .
 
Als ik mijn oudere versie wil verwijderen krijg ik deze melding:

Knipsel.PNG

Ik krijg ze dus niet verwijderd.
 
Lijkt op Spaans, hoe kwam je aan die versie ?
Vanaf de officiële website van Malwarebytes of zomaar ergens van internet geplukt?

Als het laatste het geval is vrees ik dat je een besmetting te pakken hebt.
 
waarom staat dit er in het Spaans bij u ... gebruik je Mbam dan niet in het Nederlands .

wat betreft je oudere versie indien dit dus geen beta versie is of niet de Mbam free maar eerder wel de aangekochte versie dien je deze niet te verwijderen ....zodoende dat deze jouw huidige licentie overneemt ..

betreft jouw huidige Mbam eerder de gratis versie te zijn of beta 1waarvan ik de 15de het er over had dan dien je deze dus wel te verwijderen ...lukt echter het verwijderen niet op de gewone manier dan dien je de Mbam verwijder tool te gebruiken
 
en je vorige was dus geen proef versie veronderstel ik dan ...
ik zei je toch indien je de volledige versie gebruikte om deze dan niet te verwijderen ...zodat de licentie behouden werd .

ik had hier dus op een virtuele Windows 10 een volwaardige versie draaien en door dat ik dus de Mbam 3.0 beta in dezelfde Malwarbytes installatie map installeerde verkreeg deze nieuwe versie ook hier een levenslange licentie .. dit zag je ook in de eerdere geplaatste afbeeldingen .
 
het vastlopen heeft dan ermee te maken dat deze beta versie zelf al voorzien is van een antivirus ...en wellicht dat dus de antivirus die jij gebruikt nog steeds actief is ..

*zelf had ik op de virtuele Windows 10 de Avira free en liep deze ook steeds vast ...
nadat ik de Avira verwijderd had werd de Defender ingeschakeld ...en was deze van de beta ook actief ...maar liep de Virtuele Windows 10 niet meer vast .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan