Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn computer is gecrasht en heb XP en MS office op ander deel vd harde schijf opnieuw geïnstalleerd. Ik wil bij mijn oude mail komen en overzetten. Waar staan de mailberichten van Outlook Express en waar het adresboek daarvan?
Bedankt.

Pieter
 
Alles staat in het bestand "outlook.pst". Zowel de mails als de adressen. Is wél een hyden file. Dus als ge zoekt, ook aangeven dat ge de verborgen files ook wil vinden.
 
Alles staat in het bestand "outlook.pst". Zowel de mails als de adressen. Is wél een hyden file. Dus als ge zoekt, ook aangeven dat ge de verborgen files ook wil vinden.
Dat zou kloppen als het hier om Outlook gaat, maar in het bericht van Petrus staat duidelijk dat het over Outlook Express handelt. En dan klopt het antwoord natuurlijk helemaal niet :shame:

Adressen zitten in C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Microsoft\AdressBook.wab

Berichten zitten in C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express en daar alle .dbx-files. Ook dit zijn "hidden files" of "verborgen bestanden".
 
Dat zou kloppen als het hier om Outlook gaat, maar in het bericht van Petrus staat duidelijk dat het over Outlook Express handelt. En dan klopt het antwoord natuurlijk helemaal niet :shame:

Adressen zitten in C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Microsoft\AdressBook.wab

Berichten zitten in C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express en daar alle .dbx-files. Ook dit zijn "hidden files" of "verborgen bestanden".

Het is wel dubbelzinnig hoor:

ik citeer:
Mijn computer is gecrasht en heb XP en MS office op ander deel vd harde schijf opnieuw geïnstalleerd.

Waar staan de mailberichten van Outlook Express

Maar goed beide oplossingen staan hier geschreven hopelijk weet Pieter zelf wat hij bedoeld
 
Dat zou kloppen als het hier om Outlook gaat, maar in het bericht van Petrus staat duidelijk dat het over Outlook Express handelt. En dan klopt het antwoord natuurlijk helemaal niet :shame:

Adressen zitten in C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Microsoft\AdressBook.wab

Berichten zitten in C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\ Identities\... lang cijfer\Microsoft\Outlook Express en daar alle .dbx-files. Ook dit zijn "hidden files" of "verborgen bestanden".


Beste petrus, heb je de gegevens gevonden op de locatie die kape aangeeft?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan