Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan ook de live-cd van Ubuntu of Kubuntu aanvragen via --> shipit.ubuntu.com , deze wordt dan gratis naar huis gestuurd of je kan nog even wachten tot in april dan komt de nieuwe distro van ( K ) Ubuntu uit namelijk de 8.04 LTS
 
men kan ook linux testen het programma virtualbox, wel moet je harde schijf groot genoeg zijn. ik heb al verschillende linux'en en xp's draaiende gehad- heb en externe harde schijf- internet werkt zelfs, men kan wel niet aan de standaard os geinstalleerde programmas.
naar mijn bescheiden meening werkt virtualbox prima en is freeware.
 
men kan ook linux testen het programma virtualbox, wel moet je harde schijf groot genoeg zijn. ik heb al verschillende linux'en en xp's draaiende gehad- heb en externe harde schijf- internet werkt zelfs, men kan wel niet aan de standaard os geinstalleerde programmas.
naar mijn bescheiden meening werkt virtualbox prima en is freeware.

Kan men dan op die virtuele partitie programma's installeren?
Zoals o.a. OpenOffice 2.3 en Firefox?
De OpenOffice versie die bij Ubuntu 2.0.6 hoort is de 2.0.
 
heb het is uitgeprobeerd, op een xp prof sp3 ( engels) heb ik vanaf cd ms office 2003( nederlands) geinstalleerd( dit vanaf de cd) en werkt prima.
vooor het ogenblik staat er een xp cristal, xp prof sp3 en een ubuntu versie op.
bij installatie wel een hardeschijf aanmaken die groot genoeg is!
nadeel (bij mij) volledig scherm is ongeveer 3/4, heb een laptop met 15,4 inch scherm.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan