Opgelost lidmaatschap opzeggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

theplayer

Steunend lid
Vip Lid
Beste.....

Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen. Men krijgt de indruk dat ik nergens iets van begrijp en er wordt zelfs een slotje op mijn topic gezet. De toon is dan voor mij gezet.
Graag ontvang ik een bevestiging van mijn afmelding.
 
Beste.....

Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen. Men krijgt de indruk dat ik nergens iets van begrijp en er wordt zelfs een slotje op mijn topic gezet. De toon is dan voor mij gezet.
Recent heb ik een slotje op een topic van jou gezet, om je tegen de steeds oplopende insinuaties te beschermen. Het ging al lang niet meer over de vraag maar wel over jou en dat kan niet de bedoeling zijn.

Mijn slotje was dus NIET tégen jou gericht maar eerder om de ongein te stoppen. Ik dacht overigens dat ik je daarover had geinformeerd. Als dat niet zo is, wil ik mij daarover verontschuldigen. Uiteraard heb je het recht dat te weten...


Persoonlijk zie ik je overigens liever NIET vertrekken...
 
OK PhilipV. Excuses aanvaard. Overigens, je hebt mij daarover niet geïnformeerd want dan was dit alles niet nodig geweest. Het ware beter geweest om de "ongein"van de anderen dan meteen een halt toe te roepen en hen beter op te voeden...! Want een forum moet te allen tijde oprecht blijven!

En wat mijn topic betreft: dat heb ik zelf opgelost!
 
Ik snap je benadering maar een topic sluiten is de werkwijze die wij ter beschikking hebben. Dat kan enkel voor het gehele topic, niet per deelnemer. En ons inhoudelijk in de "ongein" mengen is ook niet aan te raden want dan verliezen wij onze onpartijdigheid en dat leidt enkel tot meer en meer ruzie op het forum.

Maar ik persoonlijk zal er alvast op letten daar in de toekomst transparanter omtrent te zijn.
Met dank voor het vertrouwen.

PS : ik beschouw ook dit topic hier dus als 'afgehandeld'.
Wens je nog veel welgemeende hulp toe bij toekomstige vragen.
 
  • Leuk
Waarderingen: wivy
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan