Opgelost leesweergave en tekenen niet zichtbaar bij de nieuwe Edge

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Hopelijk kan iemand mij helpen. Sinds ik de nieuwe Edge heb gedownload is de leesweergave en tekenen niet meer zichtbaar.
Hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt

Swatjen
 
Het kan misschien zijn dat de leesweergave is uitgeschakeld heb je dit al nagekeken?, indien je dit nog niet hebt nagekeken zo moet je dit doen:
- Een heel simpele manier: duw de CTRL knop + de Shift knop in en druk op de letter R

Hopelijk is jouw probleem dan opgelost, indien jouw probleem nog niet is opgelost horen wij het graag \ en helpen wij jou graag verder.
 
bedoel je met leesweergave het hardop voorlezen van de tekst die word weergegeven in de geopende pagina... indien zo dien je deze telkens te activeren ..
klik op de 3 puntjes en klik verder op "Hardop voorlezen "
wat je met "tekenen" bedoeld is me niet duidelijk ..
 
De uitleg dat Qtex geeft is correct !, de optie dat ik gaf is de "sneltoets" om het te activeren (omdat dit soms makkelijker is).
PS: Wat Swatjen met tekenen bedoeld is voor mij ook niet zo duidelijk ! @swatjen zou het mogelijk zijn even duidelijker uit te leggen wat je met tekenen bedoeld?.
 
de optie ctrl+schift+R vernieuwd hier de openstaande web pagina ..ligt er dus aan welke functie er toegedeeld werd aan deze snel toetsen , bij een ander kan dit weer een andere werking teweeg brengen .
 
Aa oké, das raar want deze sneltoets stond vermeld op een website met informatie over Edge, dan zal deze informatie fout zijn.
Sorry ! @swatjen dan zal deze sneltoets blijkbaar niet werken dus kan je kijken naar de uitleg die Qtex heeft gepost (#3).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo,

Waarschijnlijk heb ik me ergens verkeerd uitgedrukt betreft "lezen".
In bijlage een voorbeeld wat ik ontbreek in Edge
Toch al bedankt voor de hulp

Swatjen
 

Bijlagen

  • ontbreekt in Edge.jpg
    ontbreekt in Edge.jpg
    20.6 KB · Weergaven: 75
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan