Leaf (v 2.0.1)

Status
Niet open voor verdere reacties.

stallion

Medewerker
Forumleiding
Vip Lid
Ooit was het een razend populaire gimmick in films en vooral videoclips:
het gehele beeld zwart-wit op een paar gekleurde details na.

Denk aan een zwart-witte knappe dame met felrode lippen. :p
Dat kun je natuurlijk ook met je eigen
foto’s uithalen met behulp van de betere fotobewerkers, maar het kan ook gratis met Leaf.

Dit programma maakt een foto eerst zwart-wit (of sepia of nachtblauw) waarna u met een penseel
de kleur op gewenste plekken kunt terughalen. Daarbij hebt u wel controle over de grootte van
het penseel, maar u kunt helaas niet inzoomen. Een vaste hand is dus vereist. ;)

Leaf (v 2.0.1)
 
Leaf

Leaf

Ik heb het programma geinstalleerd..wou het uit proberen..Is een super mooi programma..
Maar elke keer slaat hij maar zo vast met de melding Leaf werkt niet meer..
Wat kan ik daar aan doen?
Groetjes van Nellie
 
Best eens proberen met compatibiliteitsmodus onder XP. Klik rechts op de toepassing en ga naar eigenschappen.
Bij tabblad compatibiliteit vink je aan Win XP SP2. Klik op toepassen en herstart de applicatie. Zou nu moeten opgelost zijn.


Ik heb het programma geinstalleerd..wou het uit proberen..Is een super mooi programma..
Maar elke keer slaat hij maar zo vast met de melding Leaf werkt niet meer..
Wat kan ik daar aan doen?
Groetjes van Nellie
 
Heb dat gedaan...Was 10 minuten bezig en hij sloeg weer vast.kon het programma ook niet afsluiten...Hij doet het dus niet...Wat Nu?Baal er van.Is er ook een ander programma waar ik het mee kan doen...Weet zelf niet welke ik moet zoeken...Alvast Bedankt
 
Spijtig dat het op deze manier ook niet werkt. Momenteel vind ik geen gratis alternatieven voor Leaf.
Hier onder Vista en op oude XP loopt Leaf heel vlot... Het gewenste effect bereik ik ook manueel met andere grafische programma's.
Daar is echter heel wat meer werk aan. De oorzaak van het vastlopen van het programma kan vele oorzaken hebben.
Gaat er geen foutmelding aan vooraf? Zoja, dewelke?


Heb dat gedaan...Was 10 minuten bezig en hij sloeg weer vast.kon het programma ook niet afsluiten...Hij doet het dus niet...Wat Nu?Baal er van.Is er ook een ander programma waar ik het mee kan doen...Weet zelf niet welke ik moet zoeken...Alvast Bedankt
 
Laatst bewerkt:
Probeer het programma eens te installeren in de Compabiliteitsmodus.

Rechtermuisklik op Leaf_2.0.1_Setup en dan Compabiliteitsdproblemen oplossen.
Kies voor Aanbevolen instellingen en daarna Programma starten.
 
Sorry voor de late reactie..maar zat midden in de verhuizing.en mijn pc was gecrast..ben het programma nu kwijt.waar kan ik hem weer downloaden?was er net zo blij mee.graag hoor ik dat.Groetjes van Nellie..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan