Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb een laptop toshiba tecra s3 die ik gebruik voor mijn hercules DJ , de ventilator maakt enorm tikkend lawaai en is ook te horen via versterker en luidspreker ,ben es bij de computerwinkeltje geweest en daar spreken ze van op sturen naar toshiba enz ,,, dat het me veel geld zal kosten en beter nieuwe koopt . wat denken jullie kan ik hier zelf een nieuwe ventilator insteken anders werkt PC nog goed .

ik hoor het graag ,
 
ik plaats deze maar 1 keer sla hem op en pack hem uit en verlies hem nooit meer
kijk vanaf hoofdstuk 4
normaal post ik geen service manuals meer omdat ze moeilijk te verkrijgen zijn of tegen betaling
 

Bijlagen

  • tecra%20s3.rar
    4.9 MB · Weergaven: 124
mss ook iemand die mij kan helpen hoe die ventilator uit de laptop te krijgen , en waar kan ik die kopen .
bedankt allen

Hoeft daarom niet uit de laptop gehaald worden. Als je een handige Harry kent die de laptop eens wil openmaken en eens goed reinigen van stof zal volgens mij het probleem opgelost zijn.
Een laptop mag je ook nooit op een stoffen ondergrond gebruiken. Velen hebben nogal de gewoonte om hun laptop in de fauteuil te gaan gebruiken, met als resultaat. Stof word binnengezogen en ventilator raakt verstopt van het stof. Een laptop dus altijd gebruiken op een harde ondergrond.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan