Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb Vista eindelijk ingebruik maar zou toch graag weten hoe ik alle letters en iconen van progjes kan vergroten heb de menubalk van firefox en IE al kunnen aanpassen bij persoonlijke instellingen maar dit heeft dus enkel geholpen voor deze twee, iemand die mij kan vertellen hoe ik dit kan oplossen.
 
Heel simpel Reddevel
Rechtermuis klik op je bureaublad zie screen su6
Wat geel is daar moet je wezen om dat geen te verandere wat je wilde....
:duimop:
3010200801423nc7.jpg





Grz DamienJack
 
thanks voor de reactie, had ik daar al op 125% gezet maar waren nog klein na het vergroten tot 150% (zit geen maat tussen) leekt alles net op een te groot uitvergrote afbeelding. Is het misschien omdat ik maar een 17" beeldscherm heb???
 
thanks voor de reactie, had ik daar al op 125% gezet maar waren nog klein na het vergroten tot 150% (zit geen maat tussen) leekt alles net op een te groot uitvergrote afbeelding. Is het misschien omdat ik maar een 17" beeldscherm heb???


Hallo Reddevel
Zoals jij al gezien hebt geen tussen maat
De maat 96 DPI en 120 DPI tja dan kan je de schaal vergroten naar 100% 125% 150% 200% that it

...
Leuker kunnen we het niet maken ook niet makkelijker :lachen78:
 
heb het gevonden, na het wat verder zoeken ben ik er achter gekomen dat je niet enkel 100, 125, 150 ... enz. kan instellen maar ook met de schaalbalk kan schuiven en alzo tussen maten criëren en heb nu dus een mooie grote van letters en iconen. :yahoo:
 
Daar ga ik ook eens naar zoeken.
Jammer dat ik de laatste 2 dagen weinig tijd had om te helpen zoeken.

thanks en wil je aub laten weten als er een oplossing gevonden wordt want zit hier toch nog met verschillende progjes zoals bv. Grabit die ontzettend kleine lettertjes blijft hebben, ook vele website die ik open zijn hele kleine lettertypes enkel de menubalk heb ik kunnen vergroten. Dus te vroeg uforie geroepen.
 
Voor die websites is het in te stellen in je browser, maar dan is het voor alle websites he.
In opera is dat in te stellen per 10%, dus 100, 110, 120, 130%.
Aanvullend is er de 'passend maken' knop zodat de webpagina enkel langer word, maar je moet de pagina's niet naar links of rechts schuiven omdat een deel buiten het beeld valt.
Dus de regels worden op het eind van het scherm afgebroken en gaan daaronder verder.
In jouw browser is dat ook in te stellen, ik ben benieuwd hoeveel instellingen je daar zal vinden.
Met nieuwkanalen werk ik nog steeds niet.


Je kan het volgende eens proberen;
Start/configuratiescherm (klassieke weergave)/persoonlijke instellingen
Klik 'lettertypen groter of kleiner maken' aan
Daar kan je kiezen tussen 96dpi (standaard) en 120dpi (wat veel groter is).
Rechtsonder staat een knop 'aangepaste dpi'.
klik deze aan.
Nu verschijnt er een soort schaal waar je de fijnafstelling kan doen.
Kijk eens wat dat doet.
Je moet wel herstarten om deze setting te laten werken.
Ik heb in mijn browser ook verschil, ook op mijn bureaublad, wie weet misschien in grabit ook?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan